پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: استان البرز در بهره‌مندی از پروژه‌های ملی با کاستی‌های روبه رو است.
شعارسال: محمد جواد کولیوند اظهار داشت‌: دولت در ابتدای هفته جاری بودجه کل کشور سال 95 را به مجلس تقدیم کرده و در روزهای آینده کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های تخصصی بررسی این لایحه را آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به تاخیر ارائه لایحه بودجه به مجلس تصریح کرد: اگر چه فرصت کافی در اختیار نمایندگان قرار ندارد، اما این امر موجب نمی‌شود که نمایندگان ملت در انجام وظیفه‌ای که کوتاهی کنند و به طور قطع بند بند این لایحه با دقت بسیار و حساسیت بررسی و با نگاه کارشناسی و تخصصی به تصویب می‌رسد.

نماینده مردم کرج در مجلس افزود: تصویب بودجه نیاز به کار کارشناسی و تخصصی دارد و کوچک‌ترین اشتباهی، یک سال حرکت اجرایی، اقتصادی و عمرانی را با موانع بزرگی روبه‌رو می‌سازد.

کولیوند گفت: بنابراین نمایندگان روزهای سخت و حساسی را در پیش دارند و باید با نگاهی تخصصی و با دقت بسیار، مواد لایحه بودجه را بررسی و تصویب کنند و به طور قطع به این وظیفه خود عمل می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نیازهای استان البرز اشاره کرد و گفت: استان البرز از نظر بهره‌مندی از پروژه‌های بزرگ و ملی، نواقص و کاستی‌های بسیاری دارد و باید نگاه ویژه‌ای به البرز در لایحه بودجه داشته باشیم.

نماینده کرج در خانه ملت افزود: بنابراین نیاز است که اعضای مجمع نمایندگان استان البرز برای جذب اعتبارات ملی برای استان البرز تلاش مضاعفی داشته باشند.

کولیوند در ادامه به مهمترین نیازهای استان البرز اشاره کرد و گفت: در حوزه‌هایی چون توسعه راه‌ها، افزایش بیمارستان‌ها و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی، توسعه، نوسازی و بهسازی کلاس‌های درس و اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش‌های صنعتی نیازهای بسیاری داریم که امیدواریم اعتبارات خوبی برای رفع مشکلات و کمبودهای فعلی در لایحه بودجه سال 95 کل کشور برای در نظر گرفته شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک البرز، تاریخ انتشار: 30 دی 1394، کدخبر: ۱۶۶۹۰۲، www.tabnakalborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین