پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
استاندار هرمزگان با تاکید بر نظارت مستمر بر پخت و عرضه نان گفت: تفکیک و توسعه آزادپزی نان باید متناسب با شرایط و به صورت مدیریت شده انجام شود.

شعارسال : جاسم جادری سه‌شنبه 26 آبان در جلسه کارگروه استانی آرد و نان هرمزگان با اشاره به اینکه واحدهای تولید نان به روش سنتی جوابگو نیست اظهار داشت: برای عرضه نان با ارزش بالای غذایی و ضایعات کمتر باید به سمت تولید نان مکانیزه برویم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تاثیر آزاد کردن قیمت آرد یا نان باید در کیفیت نان مورد ارزیابی قرار گیرد افزود: افزایش کیفیت و مصرف مناسب نان از مهم‌ترین اهداف آزاد کردن آرد بوده است که باید در استان بررسی و آمار آن ارائه شود.

استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به کیفیت کم پخت و عرضه نان یا ضایعات زیاد نان به عنوان یکی از مشکلات مطرح در استان تصریح کرد: کیفیت بهتر نان سبب می شود تا دور ریز آن نیز کمتر باشد، بنابراین برای عرضه نان با کیفیت بهتر باید نظارت ها از مزرعه تا سفره با ارائه طرح های درست انجام شود.

جادری با تاکید بر اینکه نظارت مستمر بر پخت و عرضه نان باید در دستور کار قرار گیرد ابراز داشت: تفکیک و توسعه آزادپزی نان باید متناسب با شرایط و به صورت مدیریت شده انجام شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان به تدوین برنامه ششم توسعه اشاره کرد و اذعان داشت: از آنجایی که هرمزگان استانی مهاجرپذیر و دارای شاخص‌های کمی بالا است باید موضوع افزایش کیفیت نان و کاهش ضایعات و مکانیزه کردن نانوایی‌ها بررسی و در قالب پیشنهادی به برش استانی این برنامه ارائه شود.

وی در پایان با تاکید بر نظارت مستمر بر پخت و عرضه نان بیان داشت: در این راستا باید از خود مردم کمک گرفت تا احساس نکنند نظارتی وجود ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار سه شنبه 26 آبان 1394 ، کد مطلب : 919827 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
یکاری نکنید که مردم همین نون رو هم نتونن بخرن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین