پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
مدیرعامل آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: میزان هدر رفت آب در استان مرکزی به 15 درصد می‌رسد.

شعارسال : عبدالرضا خلیلی يكشنبه گذشته در جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در اراک اظهار داشت: استفاده بی‌رویه از منابع آبی زیرزمینی زمین را تشنه‌تر از گذشته کرده و برای تداوم بهره‌برداری از منابع آب لازم است، صرفه‌جویی درمصرف در دستور کار مشترکان قرار گیرد.

وی افزود:راهکارهای جلوگیری از هدر رفتن آب و نگهداری بستر و سفره‌های زیرزمینی می‌تواند گامی موثر در راستای به حداقل رسیدن مصرف و هدر رفت این مایه حیات بخش باشد.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد: کشور ما نسبت به دیگر کشورها میزان آب کمتری وجود دارد و وظیفه ما در قبال صرفه جویی و درست مصرف کردن آب امری حیاتی و سنگین است.

خلیلی خاطرنشان کرد: در همین راستا و به مظور آشنایی دانش آموزان و فرهنگیان با روش‌های بهینه صرفه‌جویی در مصرف آب، جشنواره فراگیری نخستین واژه آب با هدف آشنایی کودکان با واژه آب و اهمیت حفظ و صرفه‌جویی این مایه حیاتی با همکاری آموزش و پرورش برگزار کرد.

وی بیان داشت: لاین شرکت به منظور فرهنگ‌سازی بین دانش‌آموزان تلاش کرده تا با همکاری آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسئله آب و اهمیت بهینه‌سازی مصرف آب را از طریق گسترش فرهنگ پیگیری کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان مرکزی عنوان کرد: با توجه به اینکه در آینده بخشی از مسئولیت کشور در دست دانش‌آموزان و کودکان است این شرکت برآن شد تا در راستای فرهنگ سازی بخشی از فعالیت‌های خود را در حوزه فرهنگی قرار دهد.

خلیلی اضافه کرد: بایستی به فعالیت فرهنگی در زمینه بهینه‌سازی مصرف آب توجه ویژه‌ای شود و آمار کاهش مصرف آب در چند سال گذشته بیانگر اقدامات ارزنده فرهنگی در کشور است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد: هدف‌گذاری این شرکت بر کاهش میزان هدر رفت آب به 15 درصد است که این شرکت تلاش است با برنامه‌های فرهنگی به این مهم دست یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار یکشنبه 01 آذر 1394 ، کد مطلب : 924010 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین