پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۹۳۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
معاون عمرانی فرماندار دامغان با بیان اینکه معابر و فضاهای عمومی دامغان ویژه معلولان بهسازی می شوند، گفت: مناسب سازی معابر به فرهنگ عمومی تبدیل می شود. سید حسن طباطبائیان عصر شنبه در جلسه پیگیری مناسب سازی معابر و اماکن عمومی دامغان به میزبانی سالن جلسات فرمانداری، […]

شعار سال: معاون عمرانی فرماندار دامغان با بیان اینکه معابر و فضاهای عمومی دامغان ویژه معلولان بهسازی می شوند، گفت: مناسب سازی معابر به فرهنگ عمومی تبدیل می شود.

سید حسن طباطبائیان عصر شنبه در جلسه پیگیری مناسب سازی معابر و اماکن عمومی دامغان به میزبانی سالن جلسات فرمانداری، ضمن بیان اینکه در ساخت و سازهای جدید باید استانداردسازی و رفع معظلات تردد معلولان لحاظ شود، ابراز داشت: امروزه بیشتر مشکل جامعه معلولان وضعیت نامناسب شهری بوده و ضروری است اماکن عمومی شهری برای این قشر از جامعه آماده سازی شود تا این قشر به هر نحو مطلوبی از آن بهره مند شوند.

وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ مناسب سازی معابر و اماکن عمومی در جامعه، افزود: باید مناسب سازی معابر و اماکن عمومی مناسب با وضعیت جسمانی معلولان و جانبازان و سالمندان باشد تا آنان از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند.

۳۷۰۰ مترمربع موزائیک پیاده رو در دامغان اجرا شد

مسئول واحد عمران شهرداری دامغان نیز در این جلسه با ارائه گزارش آخرین اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در بحث مناسب سازی معابر شهری و اماکن عمومی، گفت: برای بحث مناسب سازی معابر شهری و اماکن عمومی، سه هزار و ۶۷۳ متر مربع موزائیک در سطح شهر دامغان نصب شده است.

منصور بانی درباره اقدامات شهرداری دامغان در بهینه سازی معابر ویژه معلولان، توضیح داد: اجرای کف پوش و بتن به طول ۹۸۷ متر مربع، اجرای رمپ ویژه معلولان و جانبازان، اجرای هشت گذرگاه مخصوص تردد با ویلچر و۸۰۰ متر خط کشی پیاده‌روها ویژه معلولان کم بینا از اقدامات انجام شده در بحث مناسب سازی معابر شهری و اماکن عمومی است که برای اجرای این پروژه ها ۱۷۲ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی شهرداری دامغان هزینه شده است.

در این جلسه هریک از دستگاه های اجرایی مرتبط، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های خود در راستای مناسب سازی ویژه معلولان و جانبازان ارائه دادند.

در شهرستان دامغان دو هزار و ۲۰۰ معلول جسمی حرکتی، نابینا و کم بینا تحت پوشش اداره بهزیستی هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دامغان نیوز، تاریخ 23 آبان 95، کد مطلب: 29398: www.damghannews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین