پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۸۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۶
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، گفت: یکی از الویت‌های اصلی ما بهبود وضعیت راه و جاده‌های دو شهرستان است که با توجه به جلسات برگزار شده با وزیر راه و مدیران کل به طور جد پیگیر این موضوع هستم.

شعار سال:


محمدرضا منصوری نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در جمع مردم شهر خشکرود شهرستان زرندیه با اشاره به عملکرد سه ماهه خود، گفت: به عنوان خادم مردم برای بهبود وضعیت شهرستان های ساوه و زرندیه تلاش خواهم کرد.

منصوری اظهار کرد: مهمترین موضوعی که باید پیگیری می شد بودجه دو شهرستان بود که در چند سال گذشته در جایگاه واقعی خود نبودیم اما امسال توانستیم حق خود را بگیریم.

وی افزود: یکی از وظایف نمایندگان مجلس این است که حق موکلین خود را بگیرد و ما توانستیم در بحث بودجه از جایگاه هفتم و هشتم سال‌های قبل به رتبه اول برسیم.

منصوری تصریح کرد: یکی از الویت‌های اصلی ما بهبود وضعیت راه و جاده‌های دو شهرستان است که با توجه به جلسات برگزار شده با وزیر راه و مدیران کل به طور جد پیگیر این موضوع هستم.

وی ابراز کرد: با توجه به شرایط بد برخی از جادها، به زودی در بحث راه، شاهد انقلابی در دو شهرستان خواهیم بود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: قیمت تمام شده آسفالت بسیار گران است و برای انجام تعمیرات در راه های شهرستان نیازمند بودجه‌های ملی و به شدت در پی جذب آن هستیم.

منصوری افزود: جادهای مواصلاتی بخش خرقان، جاده خشکرود به مامونیه، جاده بوئین زهرا به ساوه از مواردی است که هم اکنون در حال اجرای عملیات آسفالت، روکش و تعریض است.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات هیچ قولی به مردم ندادم جز اینکه تلاش شبانه روزی خود را برای احقاق حق آنها انجام دهم و روی قول خود هستم.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی دانا، تاریخ انتشار 20 شهریور 1395، کد مطلب: 891153: www.dana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین