پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان فراهان از اتمام عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی فاز نخست محور فرمهین-خنجین-کمیجان به طول 12 کیلومتر خبر داد.

شعار سال: امید عصار افزود: محور فرمهین-خنجین-کمیجان به طول 35 کیلومتر یکی از محور های اصلی و پرتردد شهرستان فراهان بوده که به عنوان راه مواصلاتی شهرستان فراهان به استان همدان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وی ابراز کرد: این محور به دلیل کم عرض بودن و عدم وجود شانه خاکی مناسب ، موضوع شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی این محور با هدف کاهش سوانح رانندگی از ابتدای سال جاری در دستور کار نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان فرمهین قرار گرفته است. مسئول نمایندگی راه وشهرسازی شهرستان فراهان اظهار داشت: در فاز نخست این پروژه عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی بخشی از محور مذکور با استفاده از نیروها و ماشین‌آلات در اختیار ( حدفاصل روستای خلت آباد تا اسفین) اخیرا اجرا گردید و این پروژه را با هدف ایجاد شانه مناسب در کل محور 35 کیلومتری فرمهین-خنجین-کمیجان ادامه خواهیم داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ 6 دی 95، کد مطلب: 1586094: www.aryanews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین