پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
در جلسه شورای اداری که با حضور نماینده و استاندار در ازنا همراه بود بازار وعده های شیرین از راه افتادن جاده ازنا اراک تا پایان تابستان و آبگیری سد کمندان تا پایان سال جاری، داغ بود.

شعار سال: جلسه شورای اداری با حضور نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی ، استاندار لرستان و مدیران کل استانی و مسئولین شهرستان ازنا در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ازنا برگزر شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان ازنا ضمن معرفی شهرستان به بیان گزارشی از فعالیت های دولت در این شهرستان پرداخت.


اسد عبداللهی در ادامه از عدم توجه به بحث گردشگری در شهرستان ازنا و در خصوص خطرات جاده ازنا اراک گلایه کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه ازنا از عدم توجه به جاده ازنا اراک و تعداد مرگ و میر بالای این جاده گلایه و همچنین با توجه به بخش کشاورزی فعال در ازنا بر لزوم ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان تاکید کرد.


لزوم ایجاد دو شهرک گلخانه ای و دامپروری در ازنا

نماینده ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی نیز دیگر سخنران این جلسه بودکه در ابتدا به جاده ازنا اراک اشاره کرد و بازهم در این خصوص به استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی تذگر داد.

مجید کیانپور در ادامه به کشاورزی نمونه شهرستان ازنا اشاره و بر لزوم ایجاد دو شهرک گلخانه ای و دامپروری در این شهرستان و بکارگیری تحصیلکرده های کشاورزی تاکید کرد.


این نماینده مجلس در ادامه در تذکراتی به مدیران کل استانی بر توجه آب شرب ازنا ، سرعت در ایجاد تسویه خانه ازنا را گوش زد کرد.

کیانپور به روستاهای گردشگری ازنا نیز گریزی زد و به مسیر گردشگری در ازنا و پای کار آمدن اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد.

وی در ادامه بر لزوم توجه به حوزه سلامت، بیمارستان امام علی (ع) ازنا و درمانگاه شبانه روزی شهر مومن آباد ازنا تاکید کرد.

کیانپور در خصوص حمایت از تیم فوتبال بانوان اشترانکوه ازنا که در لیگ کشور در حال فعالیت است و لزوم ایجاد پارک بانوان در ازنا نیز تذکراتی را داد.

استاندار:جاده ازنا اراک باید اولویت استانداری قرار گیرد

استاندار لرستان که سخنران بعدی این جلسه بود ضمن اشاره به کشور ایران اسلامی گفت: امروز در کشوری امن زندگی می کنیم که مرهون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم است.


هوشنگ بازوند در ادامه با اشاره به اولویت های استانداری گفت : اولویت امروز استانداری در شهرستان ازنا جاده ازنا اراک و بحث گردشگری است و ما باید حرفی بزنیم که مردم خوششان بیاید.

استاندار رو به مدیران کل استان لرستان گفت: پیشنهاد می کنم که اولویت خود را به تعیین تکلیف جاده ازنا اراک اختصاص دهید.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی که پرچم داری آن را رهبری بر دوش دارد باید دغدغه همه باشد، واژه اقتصاد مقاومتی یک واژه علمی ست که در دنیا در حال انجام است.

اختصاص دستگاه سی تی اسکن به ازنا تا دی ماه امسال

دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان نیز دیگر سخنران این جلسه بود و در خصوص اختصاص دستگاه سی تی اسکن تا اوایل دی ماه امسال به ازنا قول داد.


پایان تابستان امسال با جاده ازنا اراک/ انتهای زمستان آبگیری سد کمندان

در ادامه این وعده های شیرین مدیران کل استان لرستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان نیز در خصوص به اجرا درآمدن جاده ازنا اراک تا انتهای تابستان سال جاری قول داد.

علی امید سیفی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان دیگر سخنران این جلسه بود که در خصوص آبگیری سد کمندان تا بهمن و اسفند امسال و افتتاح این سد در تیر ماه سال ۱۳۹۶ خبر داد.

اعتراض شدید کیانپور به طرح پایلوت کنتورهای هوشمند آب کشاورزی در ازنا

نماینده مردم ازنا و دورود در خلال این جلسه در اعتراضی به مدیر کل جهاد کشاورزی گفت: چرا این طرح باید در ازنا اجرا شود و با گلایه های مردمی مواجه باشد ، اگر طرح ملی است باید در همه جا اجرا شود.


در انتهای این جلسه استاندار لرستان آمادگی خود را برای واگذاری ساختمان قدیم فرمانداری به اداره شبکه بهداشت و درمان ازنا و خروج این اداره از فضای موجود بیمارستان اعلام کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تی نیوز، تاریخ 10 تیر 95، کد مطلب: 11300: www.tnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین