پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
رجبی با بیان اینکه در واگذاری زمین در داخل شهر مشکل داریم، بیان کرد: خیرین آماده ساخت سه مدرسه در داخل شهر فامنین هستند، اما آنها هم معطل تأمین زمین مانده‌اند.

شعار سال: رجبی با بیان اینکه در واگذاری زمین در داخل شهر مشکل داریم، بیان کرد: خیرین آماده ساخت سه مدرسه در داخل شهر فامنین هستند، اما آنها هم معطل تأمین زمین مانده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش فامنین با بیان اینکه در فامنین مدارسی با دو یا سه دانش‌آموز وجود دارد، اظهار کرد: 10 مدرسه در فامنین کمتر از پنج نفر دانش‌آموز دارد.

وی بیان کرد: طبق دستور وزیر آموزش و پرورش برای یک دانش‌آموز هم باید معلم داشته باشیم که بر این اساس برای دو یا سه دانش‌آموز، حتماً کلاس برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین با اعلام اینکه مشکلی به لحاظ معلم در فامنین وجود ندارد، گفت: کادر آموزشی در هر مدرسه‌ای که برنامه‌ریزی شود، حضور یافته و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

وی در خصوص فضای آموزشی و چگونگی ورود خیرین به این موضوع نیز گفت: در داخل شهر فامنین زمین برای واگذاری به خیرین برای ساخت مدرسه وجود ندارد.

رجبی با بیان اینکه در واگذاری زمین در داخل شهر مشکل داریم، بیان کرد: خیرین آماده ساخت سه مدرسه در داخل شهر فامنین هستند، اما آنها هم معطل تأمین زمین مانده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طبق رایزنی‌هایی که با امام جمعه شهر فامنین انجام شد، سه جا را مشخص کردند که در صورت تأمین زمین، عملیات اجرایی احداث مدارس انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش فامنین از آمادگی خیرین برای سرمایه‌گذاری بیش از یکمیلیارد تومانی در این مدارس خبر داد و افزود: به دنبال سرمایه‌گذاری در نقاطی که نیازسنجی شده، هستیم اما زمین وجود ندارد.

وی اضافه کرد: کمبود فضای آموزشی در فامنین وجود دارد و این مسئله در مقطع ابتدایی مشهود است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تابناک همدان، تاریخ 12 دی 94، کد مطلب: 155982: www.tabnakhamadan.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
دولت باید یکم به خودش زحمت بده و مردمو کمک کنه نه فقط چشم انتظار مردم باشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین