پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۵۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
عزیز فیلی شامگاه دوشنبه درجریان بازدید از جاده قدیم ساوه - تهران محدوده شهرستان زرندیه گفت: باتوجه به اینکه جاده قدیم ساوه - تهران از محورهای پر ترافیک و شریانی است، باید ایمن سازی بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

شعار سال:

وی بیان کرد: کم عرض بودن این محور یکی از دلائل بروز سوانح رانندگی است که تعریض و ایمن سازی در دستور کار قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تصریح کرد: با بررسی و اقدامات مناسب ایمن سازی و تعریض 85 کیلومتر از محور ساوه - تهران به زودی انجام می شود.

فیلی در خصوص اجرای عملیات عمرانی در محدوده شهر زاویه شهرستان زرندیه گفت: چهار کیلومتر از جاده قدیم ساوه که در محدوده شهر زاویه قرار دارد، با اقدامات زیر سازی توسط شهرداری زاویه و عملیات آسفالت و روکش توسط اداره راه و شهرسازی ایمن سازی و بهسازی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: محور اختر آباد محل تقاطع سه محور البرز، تهران و استان مرکزی است و 25کیلومتر از این مسیر در حوزه جغرافیایی استان مرکزی قرار دارد.

وی افزود: عملیات بهسازی، تعریض و آسفالت این محور نیز در آینده نزدیک آغاز می شود که نقش اثر بخشی در کاهش تصادفات و تردد ایمن بویژه عبور وسائل نقلیه سنگین دارد.

بازدید از محور بوئین زهرا در محدوده شهرستان زرندیه از دیگر برنامه های سفر یکرروزه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بود.

شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 57 هزار نفر دارای 450 کیلومتر راه روستایی، 150کیلومتر راه اصلی، 120کیلومتر اتوبان و 400 کیلومتر راه عشایری است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی زرخبر، تاریخ انتشار 7 دی 1395، کد مطلب: 3162: www.zarkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین