پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
اوایل دی ماه امسال بود که با ارائه استعفا از سوی شهردار وقت و قبول شورای شهر، میثم صابری از سمت خود کناره گیری کرد.

شعار سال: 

در جلسه ۷ دیماه، شورای شهر و با رای موافق همه اعضا، شهردار تفرش تعیین شد.

هر چند که براساس اخبار و گفتگوها قرار بر تصدی این سمت از سوی افراد بومی بود اما بر طبق گفته های اعضای شورای شهر، با توجه به مشکلات شهرداری تفرش و با مذاکرات انجام شده، افراد بومی این مسئولیت را نپذیرفته اند.

مصدق طاهری اهل استان ایلام و دارای مدرک کارشناسی مدیریت دولتی است که فعالیت کاری خود را با شهرداری میمه زرین آباد و در سال ۱۳۶۴ آغاز کرده است.

شهردار بدره، دره شهر، دهلران، ایوان غرب، مهران و معاون اداری مالی شهرداری ایلام، معاون خدمات شهری ایلام، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام و سرپرستی شهرداری ایلام از دیگر سمت های اجرایی طاهری است.

وی پیش از این شهردار شهر مهران بوده است.

طاهری از روز چهارشنبه ۸ دی ماه فعالیت کاری خود را در شهرداری تفرش آغاز کرد و تا طی مراحل قانونی، در سمت سرپرست شهرداری تفرش خواهد بود و با صدور حکم، به صورت رسمی شهردار تفرش خواهد شد.

اولویتها:

یکی از مهمترین اولویتهای شهرداری و از مطالبات مردمی و برحق از شهردار جدید تفرش، پیگیری و واریز حقوق عقب افتاده کارگران و پرسنل است.

در سال ۹۵، کارگران شرکتی شهرداری در ماههای شهریور، مهر ، آبان و آذر و سایر کارمندان شامل کارگران تامین نیرو و پرسنل رسمی از خرداد تاکنون حقوق خود را دریافت نکرده اند. با گذشت بیش از ۹ ماه از سال جدید هنوز کارگران شرکتی شهرداری تفرش سنوات، عیدی و پاداش سال گذشته خود را دریافت نکرده اند و حتی چکی نیز از سوی شرکت مورد نظر دریافت کرده که وصول نشده و برگشت خورده و این مسئله در مراجع قانونی نیز پیگیری شده است.

از سویی دیگر، پیگیری ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری می تواند راه حلی برای فرار از مشکلات شهرداری در آینده باشد تا دغدغه های درآمد برای شهرداری کاهش یابد.

تهیه طرح جامع تفصیلی شهری از دیگر مطالبات عمومی است؛ این طرح هر ۱۰ سال یکبار از سوی شهرداری و به منظور توسعه شهر تهیه می شود و آخرین بار در سال ۸۵ تهیه شده است. هر چند در ایامی نیز شنیده شد که این طرح به طرح هادی شهری تغییر یافته است که پیگیری و مصوب شدن آن می تواند در تهیه طرحهای توسعه شهری موثر باشد.

پیگیری تکمیل طرحهای ساختمان شهرداری، آتش نشانی، مجتمع تجاری، سوله بحران و آسفالت معابر شهری از دیگر طرحهای مهم برای شهرستان تفرش است.

توسعه پارک جنگلی، زیباسازی فضای شهری، ساخت میدان سرداران، توجه بیشتر به یادمان شهدای گمنام و... از دیگر طرحهایی است که باید مد نظر قرار گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری ندای تفرش، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 988616680: www.nedayetafresh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین