پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۵۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
یکی از چهارراه های شهر تفرش، چهارراه مدرس است که در سال 93 انسداد این چهارراه مد نظر قرارگرفته بود که پس از مدتی با نظر شورای ترافیک تفرش باز شد.

شعار سال: این چهارراه، خیابانهای مدرس و امام خمینی(ره) و بلوار شهید منتظری و بلوار پروفسور حسابی را به هم مرتبط می سازد.


در سال93، مسئولین وقت معتقد بودند:

*درباره این چهارراه نظرات مختلفی وجود دارد ولی هرگونه تصمیمی باید در راستای تامین آرامش مردم باشد و از بروز تنش در افکار عمومی جلوگیری شود.

*
باید منطبق بر شرایط محیطی کار و اقداماتمان اجرایی شود. در یک فرصت مناسب همچون پیچ کاریابی آن را اصلاح شود.

*رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در جلسه شورای ترافیک سال 93 گفته بود: در 1سال گذشته 13مورد تصادف جرحی در این چهارراه اتفاق افتاده که این آمار جدای آمار خسارتی حادث شده در این چهارراه است.
وی، چهارراه مدرس را از چهارراه های فاقد تقاطع هم عرض دانسته و ادامه داده بود: این چهارراه از چهارراههای غیر هم عرض است که گردش به چپ در این مکان ممنوع است و دو راه یعنی اصلاح یا ایمن سازی آن باید انجام شود. برای ایمن سازی باید دو خیابان امام خمینی (ره) و خیابان مدرس عریض شوند و با نصب چراغ راهنما، دوربین و نصب علائم راهنمایی و رانندگی تردد شود.

*
شهر تفرش شهر پر ترافیکی نیست و می توان با باز گذاشتن این چهاراه و ادامه بلوار ها تا تقاطع، نصب علائم راهنمایی رانندگی، دوربین و ایجاد خط کشی این چهارراه را ایمن سازی کرد.


هر چند این چهارراه باز شد و علائم راهنمایی و رانندگی در 3 بلوار این چهار راه نصب شده است که فعالیت هم ندارند، اما در اوقات پر تردد و تعطیل، حتی نمی توان جهت ماشینها را تعیین کرد.


همچنین اگرچه گردش به چپ در این چهارراه ممنوع است، اما روزانه رانندگان متخلف زیادی به گردش به چپ مبادرت می ورزند.


تصاویری از تعطیلی چراغ راهنمایی و رانندگی در این چهارراه:











در نهایت آنکه توجه به رفع مشکل ترافیکی موجود در این چهارراه می تواند به بهبود عبور و مرور مردم و رانندگان و حتی به کاهش تصادفات منجر شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری ندای تفرش، تاریخ 10 آبان 95، کد مطلب: 988616282: www.nedayetafresh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین