پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
مدیری که تنها دو ماه قبل از فرمانداری یک شهرستان مرزی کوچک به یک مدیر کل ستادی ارتقاء یافته بود بی سر و صدا برکنار شد.
شعار سال: به نقل از مرصاد، روزگذشته به یکباره حکم عزل مدیر کل دفتر روستایی استانداری منتشر شد. مدیری که تنها دو ماه قبل از فرمانداری یک شهرستان مرزی کوچک به یک مدیر کل ستادی ارتقاء یافته بود بی سر و صدا برکنار شد.

اتفاقی که در موارد متعدد دیگر در انتصاباتی فقط برای چند ماه اتفاق افتاده است و مدیران ارشد استان، مردم را شایسته کمترین پاسخ گویی ندانسته اند.

سوال اینجاست، چرا فرمانداری که در دوران مدیریت وی انتقادات قابل توجه و تجمعات مردمی زیادی وجود داشت و هشدارهای ائمه جمعه به تغییر وی منجر شد ارتقاء گرفت و مدیر کل ستادی در استانداری شد؟

حال که وی منصوب شده است چه می شود که در کمتر از دوماه به بدترین شکل ممکن عزل و حتی در مراسم تودیع خود نیز راه پیدا نمی کند؟

برخوردی که فقط می تواند شایسته مدیران متخلف باشد آیا بی دلیل برای مدیر کل دفتر روستایی استانداری انجام شده است؟ اگر دلیلی شبیه به یک تخلف وجود دارد فقط مدیرکل باید پاسخگو باشد یا مدیریت ارشد استان که به توصیه ها توجه نکرد؟

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: 8 دی 1395، کد مطلب:990908، www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
معلوم نیس که چه گندی زد بدون اینکه صداشو دربیارن برکنارشون کردن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین