پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۶۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
معاون درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد سه بیمارستان از استان مرکزی در لیست رنکینگ مناسب کشوری قرار گرفته‌اند.

شعار سال: بابک عدلی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اقدامات رئیس سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی ظرف چهار سال گذشته با مشکلات متعددی روبه‌رو بود اما با انتصاب رئیس فعلی سبب خرج سازمان از شرایط بحرانی شد.

وی افزود: در مدت سپری شده سازمان تامین اجتماعی با وجود وجود مشکلاتی که به سبب تحمیل تحریم‌های ظالمانه در کشور وجود داشت و معضلاتی که این سازمان بیش از سایر ارگان‌ها با آن درگیر بود توانست مدیریتی صحیح و قوی داشته باشد.

معاون درمان تامین اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: حضور چهار مرتبه‌ای مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به همراه معاونان در استان مرکزی از برکات حضور رئیس مجموعه است و پیشرفت استان مرکزی در حوزه بیمه‌ای به‌ویژه درمانی از نتایج حضور این مجموعه در استان مرکزی بوده است.

عدلی ادامه داد: تعداد سه بیمارستان از استان مرکزی در لیست رنکینگ مناسب کشوری قرار گرفته‌اند و بیمارستان امام خمینی(ره) اراک جزء هفت بیمارستانی محسوب می‌شود که از طرف وزارت بهداشت رتبه عالی اعتبار بخشی دریافت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: تاکنون تعداد 3 مرکز درمانی در سطح استان مرکزی کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسیده‌اند، مرکز بهداشتی شهرستان‌های خمین و دلیجان به بهره‌برداری و کارهای ساختمانی مرکز بهداشتی تفرش تا پایان سال خاتمه می‌یابد و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد، خوشبختانه هر سه پروژه در طول فعالیت این دولت به پایان رسیده‌اند.

معاون درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: پروژه هتلینگ بیمارستان امام خمینی(ره) اراک به‌صورت کامل به اتمام رسیده و پروژه هتلینگ بیمارستان ساوه درحال تکمیل شدن است و در نظر داریم پروژه‌های متعددی اعم از اورژانس بیمارستان ساوه، بلوک زایمان شهر اراک، بخش‌های عمده بیمارستان شازند و غیره در بهمن‌ماه امسال به افتتاح برسانیم.

عدلی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی موظف است تا به تعهدات خود عمل کند حتی در مدت پنج سالی که کشور در تنگنا قرار داشت سازمان تامین اجتماعی موظف بود تا ماهانه مبلغی بالغ بر 5 هزار و 200 میلیارد تومان برای نیاز خود، تامین منابع داشته باشد تا پاسخگوی تعهداتش باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 1281362: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
خدا به همه خدمت گذاران کشور خیر بدهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین