پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
فرماندار شهرستان رزن از برگزاری مانور برق‌دار کردن روستای دمورچی که یکی از روستاهای توابع شهرستان رزن در بخش قروه‌درجزین است در عرض 4 ساعت خبر داد.

شعار سال: فتحعلی حسینیدر کمیته بحران شهرستان رزن، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید با فراهم ساختن موقعیت مناسب، اعطای تسهیلات در امر مسکن و امکانات رفاهی اعم از آب، برق و گاز به دنبال جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها بوده‌ایم.

وی افزود:با اشاره به باز بودن مسیرهای تردد شهرستان رزن از کلیه ادارات خواست تا آمادگی لازم برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی را داشته باشند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن نیز گفت: ۴ هزار تن ماسه و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی جاده‌ها در روزهای برفی ذخیره شده است.

احمد محمدی با اشاره به دپوی 4 هزار تن ماسه و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی راه‌ها و تسهیل تردد در روزهای برفی افزود: راهدارخانه‌های رزن با دارا بودن 61 نفر نیرو در قالب دو اکیپ و 24 ماشین سنگین و نیمه‌سنگین آمادگی مقابله با هر گونه بحران را دارد.

رئیس اداره برق شهرستان نیز گفت: در مانور برق‌دار کردن روستای دمورچی در روز دوشنبه هفته آینده،20 اکیپ اداره برق از کل استان همدان با 120 نفر نیرو حضور خواهند داشت.

مازیار بلای ادامه داد: در این مانور اداره برق شهرستان رزن درنظر دارد کلیه کارهای برقی این روستا را در عرض کمتر از یک روز به صورت کامل انجام دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 8 دی 95، کد مطلب: 9510-5297-5: www.hamedan.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
ما هنوز روستا های بدون برق در ایران داریم فاجعست
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین