پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۸۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
عملیات ساختمانی تنها استخرخوروبیابانک با گذشت بیش از چهارسال هنوز تمام نشده و به یکی از دغدغه ها و خواسته های مهم مردم و جوانان این شهرستان تبدیل شده است.

شعارسال: استخرشنای‌ خوروبیابانک به عنوان مهمترین پروژه درحال ساخت این شهرستان با وجود آنکه همواره مورد تاکید مسئولان ذیربط قرارداشته و قول های بسیار در این زمینه داده شده، همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

همه این امیدها وقول ها برای افتتاح استخر درصورتی قابلیت تحقق دارد که اعتبار این پروژه 100 در صد تخصیص یافته وجذب شود و گرنه درصورت تخصیص درصدهای ناچیز شاهد تکرار رویه سال های قبل خواهیم بود.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوروبیابانک کلنگ احداث این استخر سال 89 به زمین زده شد و از سال 90عملیات احداث آن با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 200 میلیون ریال آغاز و تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سید احمد موسوی افزود:تخصیص اعتبار ناچیز ومشکلات مالی، تکمیل و بهره برداری از تنها استخر شنای شهر خور را به تعویق انداخته است.

او با بیان اینکه برای تکمیل استخر یاد شده 20میلیارد ریال مورد نیاز است، گفت: ازمحل اعتبارات تملک دارایی های سالجاری شهرستان پنج میلیارد و 300میلیون ریال برای این طرح درنظر گرفته شده که امیدواریم این مبلغ کامل تخصیص یابد.

یک شهروند خور و بیابانکی دراین باره گفت: چند سالی است جوانان این شهرستان غرق در وعده ها هستند مسئولان باید نسبت به برخی از پروژه‌ های اجرایی حساسیت بیشتری داشته باشند و استخر شنای سرپوشیده یکی از پروژه‌ های مهم و مورد نیاز شهرستان است که زمان اجرای آن نیز بسیار طولانی شده است.

علی موسوی اظهار کرد: با توجه به کویری بودن شهرستان و کم بود امکانات ورزشی یکی از آرزوهای جوانان خوروبیابانک داشتن استخر شنا است.

وی خاطرنشان کرد:متاسفانه با گذشت چند سال از احداث و نیمه تکمیل بودن استخر در شرقی ترین نقطه استان همچنان به جای آب خاک می خورد.

علی فیروزی شهروند دیگر خوروبیابانکی گفت: خوروبیابانک یک استخر شنای نیمه کاره دارد و این درحالی است که تکمیل آن می توانست علاوه بر آموزش شنا به جوانان نقش مهمی در پرکردن اوقات فراغت آن ایفا کند.

وی افزود: تنها انتظاری که از مسئولان داریم در تسریع تکمیل این استخر اقدامات لازم را انجام دهند، زیرا یکی از ورزش هایی که برای گذراندن اوقات فراغت و رهایی از گرما مفید بوده و انرژی جوانان را تخلیه می کند ورزش شنا ست.

علی عیلخانی شهروند دیگری گفت:اگر امکانات و فضای ورزشی در هر جامعه ای مطلوب باشد کمتر جوانان ما به سمت معضلات و آسیب های اجتماعی جذب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان و نوجوانان با موتورسیکلت به چشمه روستای آبگرم در 30 کیلومتری جنوب شهر خور و استخر مزرعه بهشتی در 15 کیلومتری شرق خور عزیمت می‌ کنند که حوادث جاده ای خطرات جانی برای آنان به همراه دارد.

شهرستان خوروبیابانک 5سالن ورزشی فعال درشهرهای خور، جندق و فرخی و دو سالن نیمه فعال با پیشرفت فیزیکی 75 درصد در روستاهای چاهملک و مهرجان دارد.

سرانه ورزشی هر شهروند خوروبیابانکی 82 صدم متر است و هم اکنون 1325 نفر در این شهرستان بیمه ورزشی هستند که نسبت به سال های 93 و 94 از رشد 15درصدی برخوردار است.

فوتبال، هندبال، دو میدانی، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، آمادگی جسمانی، روستایی و عشایری ، کوهنوردی، همگانی،ژیمناستیک، بدنسازی و پرورش اندام، بدمینتون، دوچرخه سواری، انجمن های ورزشی، معلولان و جانبازان از جمله این هیات ها هستند.

شهرستان خوروبیابانک با جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 24آبان1395، کدخبر: 82307435: www8.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین