پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۳۶
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و اجرای طرح‌های مختلف برق رسانی و آبرسانی مشکل این استان در این عرصه‌ها در سال‌های ۹۶ و ۹۷ برطرف می‌شود.

شعار سال: مصطفی سالاری ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات طرح آب‌شیرین‌کن سیراف با بیان اینکه این طرح در تامین آب آشامیدنی مناطق مختلف تاثیرگذار است اظهار داشت: با تکمیل طرح آب‌شیرین‌کن سیراف، ضمن تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای شهرستان جم، آب مورد نیاز سیراف نیز تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه زنجیره کاملی برای تامین آب آشامیدنی استان بوشهر تدوین شده است افزود: امروز ضمن بهره‌برداری از آب‌شیرین‌کن بوشهر، به ظرفیت روزانه 10 هزار متر مکعب، طرح آب‌شیرین‌کن دیگری در شهر بوشهر به ظرفیت روزانه 35 هزار متر مکعب در حال اجرای مناقصه است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ظرفیت آب‌شیرین‌کن سیراف روزانه 28 هزار متر مکعب است خاطر نشان کرد: طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهرهای عسلویه و دلوار در حال انتخاب سرمایه‌گذار است که با انتخاب مجری، عملیات اجرایی این 2 پروژه نیز آغاز می‌شود.

سالاری تاکید کرد: با تکمیل طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نوار ساحلی استان بوشهر، مشکل تامین آب در شهرها و روستاهای این استان برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال در زمینه برق مشکلی در استان وجود نداشت افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اجرای طرح‌های مختلف، مشکلات آب و برق استان بوشهر در سال‌های 96 و 97 به طور کلی برطرف می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 9 دی 95، کد مطلب: 1282026: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین