پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مرکزی گفت: تعامل تامین اجتماعی با انجمن‌های کارگری و کارفرمایی در استان مرکزی افزایش می‌یابد.

شعار سال: محمدرضا بیدهندی با اشاره به برنامه تدوین‌شده مدیریتی خود در راستای انتصاب سمت مدیریت مجموعه تامین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: به‌منظور پیشروی هر چه بهتر وظایفی که به بنده محول شده است تعداد هشت راهبرد را برگزیده و تدوین کرده‌ام و از تمامی همکاران درخواست دارم که در مدت خدمت‌گذاری بنده در این جایگاه این هشت بند را رعایت فرمایند.

وی افزود: نخستین راهبرد منتخب ایجاد تعاملی سازنده با مراجع سیاسی و اداری سطح استان مرکزی در براساس انتظارات، مطالبات و برنامه‌های اجرایی در استان مرکزی است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: دومین راهبرد منتخب ایجاد تعاملی سازنده میان مردم با نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است، همچنین ترویج اخلاقیات معنوی و ایجاد محیطی فاخر در راستای داشتن برخوردی فاخر با مراجعه‌کنندگان به‌منظور حفظ کرامت انسانی در مردم، مستمری بگیران، بیمه‌شدگان و کارفرمایان مجموعه تامین‌اجتماعی از دیگر راهبردهای منتخب محسوب می‌شوند.

بیدهندی ادامه داد: ایجاد محیطی امن برای ارائه نظرات کارشناسی و تعامل دیدگاه‌های متفاوت در راستای دستیابی به ایده‌هایی که محوری برای توسعه قلمداد می‌شوند از دیگر ارکان تدوین شده برنامه مدیریتی است.

وی عنوان کرد: ایجاد تعامل با کانون‌ها، انجمن‌های کارگری و کارفرمایی و تعامل با سایر مراکزی که می‌توانیم از پیشنهاداتشان در قالب نقطه‌نظرات اتاق فکر استفاده کرد نیز در برنامه مدیریتی تدوین شده جای دارد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: تلاش به‌منظور خدمات‌رسانی بهتر به جامعه بیمه‌شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان تامین اجتماعی از اصلی‌ترین ارکان این برنامه محسوب می‌شود.

بیدهندی بیان کرد: درنظر داریم محیطی برای گفت‌وگو با همکاران فراهم سازیم تا از نظریات و پیشنهادات آنها در راستای تامین منافع مشترکان بهره‌مند شویم.

وی افزود: تلاش در راستای کادرسازی و اهمیت کادر همکاران در راستای انتقال دانش فنی که در منافع تمامی زیرمجموعه‌های تامین اجتماعی به‌کار گرفته شود نیز در دستور کاری تدوین شد قرار گرفته است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1283172:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین