پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۸۲
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهرها گفت: توسعه زیرساخت‌های سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و بافت‌های تاریخی در دستور کار است.

شعار سال: محمدسعید ایزدی بعدازظهر یکشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای برای بهبود وضعیت بافت‌های تاریخی و سکونت‌های غیررسمی کشور انجام شده است و طرح‌های خوبی در دست اجرا است.

وی توانمندسازی مناطق و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: نداشتن سند مالکیت به عنوان یکی از مهمترین مشکلات ابفت‌های و سکونت‌گاه‌های غیررسمی شناخته می‌شود که مانع ارائه خدمات مناسب می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: ۱۱۵ میلیارد ریال از محل منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی به منظور توسعه زیرساخت‌های لازم در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و بافت‌های تاریخی و فرهنگی تصویب شده است.

وی به ارزش و اهمیت بالای بافت تاریخی بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: بوشهر دارای تاریخی بزرگ و فرهنگی باقدمت است که نیاز است نسبت به بهبود وضعیت بافت تاریخی این شهر اقدامات لازم انجام شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهرها بیان کرد: اجرای طرح‌های زیرساختی در بافت تاریخی بوشهر یک ضرورت است که ۱۵ هزار متر مربع برای اجرای طرح‌ها در این بافت وجود دارد و باید اجرای طرح‌های مختلف در این بافت سرعت گیرد.

ایزدی تصریح کرد: همه شرکت‌ها و موسسات و صنایع باید در مقابل بافت پیرامونی خود احساس مسئولیت کرده و مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 12 دی 95، کد مطلب: 5921111: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین