پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
به علت بسته بود درب آسانسور و پله برقی های همدان، عابرین پیاده این شهر که اکثر آنها کهنسالان، زنان و کودکان مدارس هستند، با عبور از عرض خیابان های شلوغ این شهر، خطر مرگ را به جان می خرند.

شعار سال: خاموش بودن پله های برقی و بسته بودن درب آسانسورهای آنها، مشکلات فراوانی را برای عابرین پیاده بوجود آورده است، بارها اتفاق افتاده که عابرین پیاده به علت همین مسئله از عرض خیابان عبور کرده و جان باخته اند!؟

مسئولان و مدیران علیرغم چندین بار گزارش در این خصوص هیچ توجه ای به این مشکل نداشته و سکوت کرده اند.

یکی از این گذرگاه دقیقا در مقابل ساختمان استانداری همدان و در مجاورت مدرسه ابتدایی راه نور قرار دارد که درب آسانسور آن هیچ وقت باز نشده و در اکثر مواقع پله برقی آن نیز خاموش است!؟

آیا مسئولین محترم استانداری تا به حال گذرشان به این پل افتاده است؟ آیا تاکنون سختی و سوزش طی کردن پله های عریض و طویلی که شمارش آن ها گاهی از دست خارج می شود، زانوهایشان را نوازش داده است؟ آیا در سرما و یخ بندان، پا بر پله های بلند و فلزی و لغزنده این پل های هوایی گذاشته اند؟

شهروندانی که گذرشان به استانداری همدان افتاده و یا والدین و دانش آموزانی که باید عرض این معبر خطرناک (بلوار بعثت) را در روز چند بار طی کنند شاهد بسته بودن و یا از کار افتادن این پله ها هستند.

پله های به کما رفته و شهروندانی که مجبورند هر روز پله های خاموش این پله برقی ها را گز کنند، به ستوه آمده اند، قطعا بارها برای شما پیش آمده که مجبور شده اید مسیر طولانی و سربالایی پله برقی متوقف شده را با پای خود طی کنید.

مسیری سخت و طولانی که برای بسیاری از افراد از جمله اشخاص سالمند طاقت فرساست، اما چرا پله های برقی در بسیاری از ساعات روز متوقف بوده و کار نمی کنند؟ همچنان از سوی مسئولین بی پاسخ مانده است!؟

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 14 دی 95، کد مطلب: 619440: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
یه بنده خدایی که پاهاش مشکل داره یا بیماره باید چیکار کنه پس
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین