پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۸۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
معاون امور عمرانی استانداری قم با تاکید بر احداث پارکینگ طبقاتی عمومی در کنار بیمارستان فرقانی گفت: جانمایی این پارکینگ توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تا یک ماه آینده باید انجام شود.
شعار سال: به نقل از استانداری قم، محسن بهشتی در دهمین جلسه کمیسیون ماده 5 استان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط افزود: در راستای حفظ سلامت و آرامش روان مردم و بویژه ساکنین مجاور بیمارستان و جلوگیری از بروز ترافیک جانمایی این پارکینگ طبقاتی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تا یک ماه آینده باید انجام و به جلسه بعدی کمیسیون ماده 5 ارائه شود.

وی تاکید کرد: کمیسیون همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی در تصویب طرح های درمانی خواهد کرد لذا لازم است دانشگاه در جانمایی این پارکینگ به منفصل بودن آن از ساختمان بیمارستان برای سهولت استفاده عموم مردم توجه داشته باشد.

بیمارستان فرقانی قم در 9 طبقه و هزینه ساخت یک هزار و 700 میلیارد ریال، اواخر آذرماه سال جاری با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به بهره برداری رسید.

این بیمارستان با متراژ 27 هزار مترمربع دارای بخش های اورژانس، جراحی، آی سی یو (مراقبت های ویژه)، ان آی سی یو (مراقبت های ویژه نوزادان)، جراحی زنان، داخلی زنان، جراحی مردان، داخلی مردان، اطفال و بخش های جانبی مانند رادیولوژی و آزمایشگاه و فضاهای پشتیبان است.

این بیمارستان دارای 11 اتاق عمل و 20 تخت ICU است که چهار تخت آن مجهز به دستگاه دیالیز است، همچنین 18 تخت ویژه NICU نیز در آن دایر شده است.

وی بر رعایت ضوابط شهرسازی و ضوابط مصوب کمیسیون ماده 5 در بررسی و تصویب کاربری پلاک ها تاکید کرد و گفت: رعایت ضوابط، تصمیم گیری برای پرونده‌ های مشابه را تسهیل خواهد کرد.

وی افزود: انتظار از مردم و مالکان نیز این است که قبل از احداث بنا و انجام تخلف درخواست خود را به شهرداری ارائه نمایند زیرا بعد از انجام تخلف کمیسیون نمی‌ تواند در خصوص اینگونه پرونده‌ ها رای صادر نماید.

در این جلسه تعدادی از پرونده ‌های مردمی و درخواستهای شهرداری قم، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان قطار شهری مطرح و آرا لازم در خصوص هر یک صادر شد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 14 دی 1395، کد مطلب: 82373269، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین