پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
مرجع تقلید شیعیان گفت: در مورد بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی قرار بود خبرهای خوشی به گوش برسد، اما متأسفانه کارها آن طوری که باید پیش برود، انجام نمی‌شود.
شعار سال: آیت‌الله جعفر سبحانی عصر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط فقه با طب یک ارتباط تنگاتنگ است و در واقع علمی نبوده که مانند علم طب رابطه مستمری با فقه داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت کار طبابت بیان کرد: از مراجع در اکثر مسائل پزشکی مانند مرض قند و غیره سؤال می‌کنند که ما یک جواب کلی به آن می‌دهیم بنابراین ریز این مشکلات و سؤالات را اطبا باید جوابگو باشند.

وی با بیان اینکه در همه مسائل پزشکی فقها نیاز به اطبا دارند، تأکید کرد: مردم در مسائل مختلفی از مراجع در رابطه با نماز و روزه سؤال می‌کنند که مراجع به‌عنوان کارشناس جواب می‌دهند و کار پزشکی را هم باید اطبا پاسخگو باشند.

آیت‌الله سبحانی با تأکید بر اینکه باید مشکل رشوه در اطبا حل شود عنوان کرد: باید بخشی از کارهای طبابت برای رضای خدا و بخشی دیگر برای خود آنان باشد و در این زمینه مشکلاتی وجود دارد.

وی تصریح کرد: اطبا باید به افرادی که به آنان برای بیماری مراجع می‌کنند اهمیت ویژه‌ای دهند به دلیل اینکه ممکن است بعضی از مردم مشکلات مالی و مختص خود را داشته باشند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: در ارتباط با بیمارستان 1000 تختخوابی قرار بود خبرهای خوشی به گوش برسد اما متأسفانه کارها آن طوری که باید پیش برود، انجام نمی‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 1386857، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین