پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
طبق گفته راهنمایی و رانندگی استان حدود 240 هزار وسیله نقلیه در استان زنجان وجود دارد که متاسفانه بیشتر این خودرو ها به صورت تک سرنشین می باشد.

شعار سال: سرگرد ملایی گفت: پیدا کردن جای پارک مناسب از جمله موارد ازدیاد خودروها در شهر است.

مدیر اداره اموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی افزود: توقف های دوبله ای که رانندگان در خیابان ها دارند موجب اشغال یک خط حرکتی شده و در نتیجه به بار ترافیکی شهر می افزاید.

حال نزدیک یک دهه از وعده ساخت پارکینگ طبقاتی در شهر بیش از 500 هزار نفره زنجان میگذرد اما کماکان کنار خیابان ها ، هر جای پارک، و گاهی اوقات روبه روی درب منازل حتی با ریسک پنچر شدن چرخ ها از نگاه رانندگان پنهان نمی ماند.

معاون عمرانی شهرداری با اشاره به اینکه نبود پارکینگ طبقاتی به قفل شدن شهر ها می انجاند گفت: در هفت ماهه گذشته این طرح به صورت جدی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر با آماده سازی نقشه ها، و استفاده از تخصص مشاورین امر خوشبختانه در مرحله انعقاد قرارداد هستیم.

وعده 24 ماهه ای که عباسی معاون عمرانی شهرداری برای اتمام ساخت پارکینگ طبقاتی داده با اینکه وعده نزدیکی نیست اما به گفته ی وی متاسفانه چاره ای جز صبر نداریم وباید این زمان طی شود.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد که 24 ماه حداقل زمان برای ساخت پارکینگ قریب به 8 هزار متر مربع می باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 28 اردیبهشت 95، کد مطلب: 5612693: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین