پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۶ شهید از مردم این روستا را زنده به گور کردند، تنها به آن خاطر که خلبان هواپیمای ارتش را تحویل دشمن ندادند

شعار سال: قاسم ساعدی در آیین گرامی‌داشت ۱۶ دی، روز شهدای دانشجو در یادمان شهدای هویزه بیان کرد: امروز اگر ایران در عرصه جهان حرفی برای گفتن دارد، شهدا این قدرت را برای کشور ایجاد کردند. امروز اگر سخنی از اقتدار نظام به میان می‌آید، به برکت خون شهیدان و به‌خاطر دلاورمردی شهدایی است که با عشق به امام (ره) و مکتب علوی و حسینی، سرزمین و میهن خود از ارزش‌ها، دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند تا به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: امروز در محضر شهدایی هستیم که همه معادلات مکاتب سیاسی را بر هم زدند و معادله جدیدی را به جهانیان عرضه داشتند. باید قدر شهدا را بدانیم و در حرکات، سکنات، عملکرد و تفکر امروزی خود مورد هجمه همه‌جانبه و شدیدِ نرم از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هستیم، وفاداری خود را به شهدا و خانواده‌های معزز آن‌ها ادا کرده و فرهنگ شهید و شهادت را بیش از هر زمان به فرزندان‌مان آموزش دهیم.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز باید مزار شهدای هویزه به یک کانون فرهنگی تبدیل شود و به عنوان یک دانشگاه انسان‌ساز عمل کند. این‌گونه نباشد که هر سال گردهم آییم و یادی از شهید و شهادت کنیم، بلکه امروز در عرصه عمل مزار شهدای هویزه باید به یک دانشگاه انسان‌ساز تبدیل شود و راه این شهیدان استمرار یابد. فعالیت فرهنگی در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن باید با حرکات سنجیده و علمی انجام شود. امروز سرداران هم‌رزم این شهدا را منزوی نکنیم و فرزندان بسیجی روستاهای اطراف مزار شهدا و هویزه مظلوم را باید در خط مقدم قرار دهیم. احساس می‌کنم که یک حلقه مفقوده در اینجا وجود دارد.

وی گفت: فرزندان شما در اینجا کنار مردم جنگیدند و شهید شدند. در جوار این شهدای بزرگوار، شهیدان مظلومی نیز هستند که امام در حق این شهدای هویزه گریستند. ۲۶ شهید از مردم این روستا را زنده به گور کردند، تنها به آن خاطر که خلبان هواپیمای ارتش را تحویل دشمن ندادند. مردم باید در این دانشگاه و جایگاه مقدس شهدا حاضر شوند . جامعه نباید با این روستا بیگانه شود. چراکه هویزه امروز پایتخت غیرت و شهادت است و هنوز فرزندانش در خط مقدم سوریه و عراق در سخت‌ترین مأموریت‌های نظام می‌جنگند و شهید می‌شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16 دی 1395، کد مطلب: 95101610337، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
که چی؟ یک مشت تعارف که چی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین