پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون گفت: 15 میلیارد ریال برای رفع نیازهای راهداری تیران و کرون نیاز است.

شعار سال: محمدرضا زواران افزود: این اعتبار برای آغاز عملیات احداث زیرگذرهای روستایی، نگهداری راه های اصلی، تجهیزات راه ها، روکش، رفع نقاط حادثه خیز و تعمیر و تجهیز راهدارخانه ها نیاز است.
وی با اشاره به احداث زیر گذر منطقه کارگاهی شهید چمران تیران، گفت: این زیر گذر 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که پیش بینی می شود در ماه های آینده مورد بهره برداری برسد.
مدیر راهداری، حمل و نقل شهرستان تیران و کرون افزود: 3 نقطه پر حادثه در شهرستان تیران و کرون شناسایی و در برنامه قرار گرفته تا اینکه نسبت به رفع حادثه خیزی آن اقدام شود که پیچ روستای ورپشت، جاده تیران به سامان تا حدفاصله سه راهه رضوانشهر، پیج روستای تندران مهمترین نقاط پرحادثه شهرستان است.
وی افزود: رفع نقاط پرحادثه در شهرستان انجام شده که سه راه سد زاینده رود یکی از این نقاط است که با ایجاد روشنایی و خدمات راهداری به این مشکل پاسخ داده شده است.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیومتری غرب اصفهان قرار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان(ایرنا)، تاریخ 28 آذر 95، کد مطلب: 82350615: www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین