پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
امام جمعه چادگان گفت: مدیران استان به دور از نگاه فصلی به منطقه تفریحی عمران چادگان؛ لازم است نسبت به حل مشکلات آن اهتمام ویژه داشته باشند.

شعار سال: حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی با محکوم کردن بد عهدی ها و رفتار حقیرانه آمریکا در مقابل ایران، اظهار کرد: افشا شدن چهره های نامزدهای انتخابات آمریکا بی شرمی و رسوایی بزرگی است.
وی آمریکا را کشوری توصیف کرد که به هیچ طریقی نمی توان روی آن حساب باز کرد.
حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به افشا شدن فساد اخلاقی رقبا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نیز به بار آمدن رسوایی آنان در مسائل زشت اخلاقی گفت: حضور پر شور و آگاهانه مردم در راهپیمای 13 آبان مسائل زیادی را برای دشمن روشن ساخت.
وی با بیان اینکه کسی که بذر داعش را پاشیده آمریکای جنایتکار است؛ افزود: آمریکا نه تنها برای مردم مظلوم سوریه و یمن دلسوزی نمی کند؛ بلکه عربستان سعودی نیز به پشتوانه آمریکا و در اختیار داشتن سلاح و امکانات جنگی بر یمن ظلم می کند.
وی با بیان اینکه باید در این رابطه با عمق بیشتری فکر کرد، عنوان داشت: حال ما چگونه می توانیم مشکلاتمان را با کسی حل کنیم که خودش مشکل زاست؟
نماینده ولی فقیه در چادگان در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه مدیران استانی در اداره امور دهکده عمران گفت: این شهرستان نیز پا به پای استان و کشور باید رو به جلو پیش برود نه این که در جا بزند.
وی افزود: نباید به این منطقه مهم نگاه فصلی داشت و دید استان باید در این مورد عوض شود.
حجت الاسلام سلیمانی مسائل فرهنگی را از دغدغه های مسئولان در شهرستان چادگان عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص شهرستان و ورود حجم بالای مسافر و گردشگر لازم است در این خصوص تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه وبسایت آکاایران، تاریخ ، کد مطلب: 20161171119559547: www.akairan.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین