پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۹۷۷
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
ترکیان با بیان اینکه مشکلات فیبر نوری در دو شهر اردستان و زواره برطرف خواهد شد تصریح کرد: با آماده شدن این طرح مشکلات عدم واگذاری تلفن ثابت در این محدوده ها مرتفع خواهد شد.

شعار سال: رئیس مخابرات شهرستان اردستان اظهار کرد: طرح FTTH شهر اردستان که در مهرماه سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلون تومان کلنگ زنی شده با تعامل خوب شهرداری با این اداره در پایان آبان ماه شبکه پسیو این پروژه در محدوده کافوهای یک و ۱۲ شهر اردستان با موفقیت به اتمام رسید.

حمید رضا ترکیان گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری با نصب تجهیزات مورد نیاز بهره برداری از تکنولوژی فیبرنوری درب منازل مشترکین این طرح صورت پذیرد.

وی افزود: با پی گیری های صورت گرفته تکنولوژی فیبرنوری به صورت FTTHبه شهر زواره نیز وارد خواهد شد و بر اساس طرح ابلاغی که با اعتباری بالغ بر۱۸۰میلیون تومان است در محدوده کافوهای خیابان طالقانی، میدان امام خمینی(ره)، شهید مدرس و برخی نقاط دیگر فیبرنوری به درب منازل مشترکین خواهدرسید.

ترکیان با بیان اینکه مشکلات فیبر نوری در دو شهر اردستان و زواره برطرف خواهد شد تصریح کرد: با آماده شدن این طرح مشکلات عدم واگذاری تلفن ثابت در این محدوده ها مرتفع خواهد شد.

رئیس مخابرات شهرستان اردستان ابراز امیدواری کرد: شهرداری زواره نیز با تعامل مناسب باعث تسهیل اجرای این پروژه در این شهر شود.

وی تصریح کرد: با پیش بینی های انجام شده و درخواست جهت برقراری فیبرنوری مسیرشهر مهاباد به اردستان در آینده ای نزدیک این سرویس در شهر مهاباد صورت خواهد گرفت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح اردستان، تاریخ ، کد مطلب: 20422: www.sobheardestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین