پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
تعدادی از کارگران کارخانه کاشی و سرامیک احسان میبد در اعتراض به عقب افتادن حقوق و مزایایشان و تحقق نیافتن وعده ها مقابل فرمانداری میبد تجمع کردند.

شعار سال: این تجمع اعتراضی در پی عملی نشدنوعده ها و قولهایی که به کارگران این کارخانه داده شده بوددر جلوی فرمانداری اتفاق افتاد.

کارگران معترض که معوقات حقوقی خود را مطالبه داشتند، خواستار احقاق حق و همچنین پیگیری مطالبه خود از مسئولین شدند.

چند ماه پیش کارگران کارخانه کاشی احسان در کارخانه به مدت ۳روز تحصن کردند و با قول و وعدهای که به آنها داده شد از طرف نماینده کارفرما و فرماندار قرار بر این شد که تا پایان مرداد ماه حقوق معوقه آنها پرداخت شود و حالا با گذشت ۲ماه نسبت به وعده هایی که عملی نشد امروز مقابل فرمانداری تجمع کردند.

این کارخانه یکی از باسابقه ترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک شهرستان میبد محسوب میشود اما در شرایط رکود اقتصادی شدید حاکم بر کشور مانند بسیاری از کارخانجات کاشی و غیرکاشی دیگر با مشکل جدی مواجه شده است.









با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی یزد رسا، تاریخ 3 شهریور 95، کد مطلب: 22630300: www.sarveabarkouh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین