پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۲۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
شش ماه پیش بود که در دهه فجر ناگهان جاده خطرناک شادکام-قطرم کلی تجهیزات آسفالتی به خود دید و اهالی آن منطقه خوشحال بودند که قرار است...

شعار سال: شش ماه پیش بود که در دهه فجر ناگهان جاده خطرناک شادکام-قطرم کلی تجهیزات آسفالتی به خود دید و اهالی آن منطقه خوشحال بودند که قرار است اینبار این جاده تعریض و آسفالت شود اما برنامه جو رسانه ای دولتی ها که تمام شد تجهیزات نیز جمع آوری شد!

بهمن ماه سال 94 بود که محمد رضا فتاحی در حاشیه آغاز آسفالت جاده بافق قطرم در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد آسفالت 20 کیلومتر ابتدایی این جاده هستیم که تا پایان سال 94 با اعتباری بالغ بر بر 20 میلیاردریال آسفالت آن انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: انشاءالله با پیش بینی بودجه و پیگیری در سال 95 شاهد تعریض و آسفالت این جاده تا انتهای روستای قطرم خواهیم بود.

اکنون که بیش از 6 ماه از آغاز این پروژه می گذرد هنوز هیچ اتفاقی نه تنها در آن 20 کیلومتر وعده داده شده بلکه در کل مسیر هیچ اتفاق خاصی از تعریض و آسفالت جاده نیفتاده است و این در حالی است که یکسال از عمر برجام می گذرد و فرماندار بافق در 35 سال گذشته یکی از موفق ترین فرمانداران این شهرستان بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی یزد رسا، تاریخ 8 شهریور 95، کد مطلب: 22670617: www.yazdeemrooz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین