پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
فرماندار سرعین گفت: با وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان سرعین در صورتی که بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده شایسته‌ای بکنیم می‌توانیم شهرستان را به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری درمانی در کشور تبدیل کنیم.

شعار سال : عاطف ناصری پیش از ظهر روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی و اعضای جامعه اقامتی استان اردبیل اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان سرعین در صورتی که بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده شایسته‌ای بکنیم می‌توانیم شهرستان را به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری درمانی در کشور تبدیل کنیم.

وی افزود: برای تحقق این هدف و تبدیل شهرستان به مقصد مهم گردشگری درمانی باید بتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی در این راستا استفاده کنیم که این امر یکی از مهمترین برنامه‌های دولت بوده که با استفاده از توان بخش خصوصی در راستای توسعه مناطق مختلف استفاده کرد.

ناصری با اشاره به ورود سالانه 5 هزار گردشگری و مسافر از نقاط مختلف کشور و دنیا به شهرستان سرعین بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود آب‌های گرم و معدنی در شهرستان این مسافران اغلب به منظور استفاده از این آب‌ها به شهرستان سرعین سفر می‌کنند که باید در این زمینه تلاش کنیم تا این ظرفیت‌ها بیش از گذشته شکوفا شود.

فرماندار شهرستان سرعین ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در سرعین را از نیازهای اصلی و ساسی این شهرستان دانست و بیان کرد:‌ با توجه به اینکه تبدیل این منطقه به یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری کشور نیازمند تقویت زیرساخت‌های درمانی است، باید امکانات و تجهیزات درمانی و بهداشتی در این شهرستان افزایش و ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد بیمه‌شدگان در سرعین در حوزه گردشگری فعال هستند، گفت:‌ انتظار می‌رود تا مسئولان تامین اجتماعی استان در راستای تداوم بیمه کارگران در شهرستان سرعین در زمینه تسقیط پلکانی بیمه کارفرمایان بخش گردشگری سرعین اقدامات لازم را انجام دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ نشرخبر : 9 آذر 1394 کد مطلب : 931160 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
0
0
داداش 5 میلیون مسافر عزیزم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین