پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۲۲۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با افزایش تعامل بانکها و دستگاه‌های اجرایی یزد، در راستای رفع مشکل صنایع اقدام کرد.

شعار سال: سیدابوالفضل موسوی بیوکی ظهر امروز در نشست توسعه و برنامه‌ریزی استان یزد اظهار داشت: پاسخگویی مسئولان به مردم یک وظیفه مهم و سبب جلب اعتماد بیشتر آحاد مردم به نظام و کشور است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتماد به مردم و تعامل و همکاری جدی بین آنها و مدیران موجب موفقیت در عرصه‌های مختلف دارای نتایج ارزشمندی است.

موسوی با بیان این مطلب که اگر می‌خواهیم در خدمت‌رسانی به مردم و جامعه موفق باشیم و به آن افتخار کنیم باید همواره دارای روحیه تعامل و جدیت در برنامه‌ها باشیم، اظهار داشت: استان یزد با سوابق درخشان خود در بخشهای مخنتلف در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود و باید برای حفظ این برند بکوشیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید از هر کاری که به برند بودن یزد و دارالعباده خدشه وارد می‌کند با همکاری مردم و مسئولان جلوگیری شود.

موسوی خاطرنشان کرد: مهمترین وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قانون‌گذاری، نظارت و برنامه‌های اجرایی است که دو مورد اول باید همواره مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی و اقشار مختلف مردم حوزه انتخابیه می‌توانند در طول نمایندگی با ارائه نظرات سازنده و پیشنهادت راهگشا ما را در انجام ماموریت‌های خود یاری دهند، تصریح کرد: در مجلس فراکسیون‌های مختلفی شکل گرفته و نماینده می‌تواند در نظق‌های خود نسبت طرح مسائل مختلف اقدام کند لذا باید قدر این موقعیت را دانست و مدیران و مردم در کنار نماینده باشند.

موسوی در ادامه به نقش مهم تعامل برخی بانکها و دستگاه‌های اجرایی در رونفق بخشیدن به تولید و فعال‌سازی صنعت و همچنین ایجاد اشتغال مولد و مفید در سطح استان یزد اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها باید با تعامل و برای رفع مسائل و پیگیری مطالبات در چارچوب مقررات و ارتقای فعالیت‌های تولیدی اشتغالزایی صورت گیرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به موضوع عدم محدودیت توسط بانک‌ها در اخذ مطالبات برای تسهیلات اشاره کرد و خواستار حل و فصل آن با تعامل شد.

موسوی پیگیری برای کسب اعتبارات ملی و استانی بر اساس صلاحدید مسئولان ارشد و مدیران اجرایی در سالجاری شد و قول داد تا نیاز دستگاه‌ها را با همکاری مسئولان امر پیگیری کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 22 خرداد 95، کد مطلب: 1101840: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین