پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۲۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بیش از 50 درصد از واحدهای مسکن مهر استان بوشهر به مالکان تحویل داده شده و باقی‌مانده آن تا پایان نیمه نخست سال آینده واگذار می‌شود.

شعار سال:فرزاد رستمی صبح  روز دوشنبه در نشست بررسی روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی مهر در استان بوشهر با بیان اینکه 36 هزار و 379 مسکن مهر در استان بوشهر عملیات ساخت آن اجرا شد اظهار داشت: این واحدها که در شهرهای بالا و پایین زیر 25 هزار نفر اجرا شده تاکنون 29 هزار و 793 واحد آن تکمیل و واگذار شده است.

وی با بیان اینکه 6 هزار و 586 واحد مسکن مهر در استان بوشهر تکمیل می‌شود تصریح کرد: از ساخت 36 هزار و 379 مسکن مهر استان بوشهر ساخت 19 هزار و 49 واحد آن بر عهده اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفت که 13 هزار و 694 واحد آن به متقاضیان تحویل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر 936 واحد مسکن مهر در بوشهر و برازجان فاقد متقاضی است گفت: اکنون پنج هزار و 355 واحد مسکن مهر استان بوشهر باقی مانده که 936 واحد مسکن مهر در بوشهر و برازجان فاقد متقاضی است.

رستمی بیان کرد: یک‌هزار و 521 واحد مسکن مهر در شهر بوشهر، یک‌هزار و 708 واحد در برازجان، 175 واحد در خورموج و یک‌هزار و 15 واحد در شهرستان گناوه در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه پنج هزار و 473 واحد مسکن مهر استان بوشهر تحت قرارداد تعاونی 99ساله است افزود: از واحدهای مسکن مهر استان بوشهر چهار هزار و 285واحد آن به صورت تفاهم‌نامه سه‌جانبه و 26هزار و 621 واحد به صورت خودمالکی است.

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر با اشاره به اینکه 10 میلیارد تومان اعتبار برای اتصال مسکن‌های مهر استان بوشهر به شبکه جمع‌آوری فاضلاب نیاز است گفت: اصلی‌ترین مشکل واحدهای مسکن مهر استان بوشهر توجه به زیرساخت‌های فاضلاب است که در این حوزه به 10 میلیارد تومان اعتبار برای اتصال فاضلاب مسکن مهر استان بوشهربه شبکه فاضلاب نیاز است.

رستمی بابیان اینکه بیش از 50درصد از واحدهای استان تا پایان امسال به مالکان تحویل داده شده گفت: واحدهای مسکن مهر باقی‌مانده آن تا پایان نیمه نخست سال 95 واگذار می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم,تاریخ انتشار 9آذر 1394,کد مطلب: 930895 , www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین