پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه پیمانکار پل باغ ملی به وعده‌های خود عمل نکرده است، خاطر نشان کرد: شهرداری باید تکلیف خود را با این پیمانکار مشخص کند. اجازه نخواهیم داد پل فقط برای تبلیغات باشد.
شعارسال: از ضروری ترین خدمات شهری، نصب پل‌های عابر پیاده برای عبور از خیابان‌های پر تردد و خطرناک است. پل‌هایی که ضمن بالا بردن ضریب امنیتی جان رهگذران، باعث روان شدن بار ترافیکی خیابانها و در نهایت جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان می شوند.

حجت الاسلام شیخ عباس زارع، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اهداف بنای پل‌های عابر پیاده در استان گفت: تسهیل در رفت و آمد عابران و مدیریت ترافیک شهری از اهداف ساخت پل‌های داخل شهر محسوب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص پل‌‌ عابر پیاده باغ ملی که به دکورهایی برای نصب بیلبورد‌های تبلیغاتی تبدیل شده است، اظهار کرد: این پل هنوز مشکلات بسیاری دارد و شهرداری با پیمانکار آن درگیر می‌باشد.

وی با بیان اینکه خدمت ما به شهروندان باید حداکثر رفاه و آسایش را ایجاد کند، افزود: در این خصوص جلسه‌هایی برگزار شده است. امیدواریم در آینده با پیگیری‌هایی که در این راستا صورت گرفته است در جهت تسهیلات بهتر به شهروندان گام‌های اساسی از سوی شهرداری برداشته شود.

زارع در پایان با بیان اینکه پیمانکار این پروژه به وعده‌های خود عمل نکرده است، خاطر نشان کرد: شهرداری باید تکلیف خود را با این پیمانکار مشخص کند. اجازه نخواهیم داد پل فقط برای تبلیغات باشد بلکه باید آسایش را برای مردم به ارمغان آورد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری یزدرسا، تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395، کدخبر: 22094023، www.sobhetaft.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین