پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۳۸۴
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور پیراسیکابا برزیل، مجتبی حیدرپناه دانشجوی پرافتخار رشته نقاشی دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد موفق به دریافت جایزه ویژه شد.
شعارسال: در این جشنواره 494 هنرمند و دو هزار و 773 اثر از 57 کشور دنیا اعم از ایران، ترکیه، آلمان، فرانسه، هلند، چین و ... شرکت داشتند.

در این جشنواره که فراخوان آن در ماه مرداد به اتمام رسید و نتایج آن در ماه شهریور95 اعلام شد، سه هنرمند ایرانی دیگر نیز موفق به دریافت جایزه شدند.

مجتبی حیدرپناه دانشجوی سال آخر کارشناسی رشته نقاشی دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد متولد سال 1369ساکن آباده شیراز است و تا کنون در بیش از 100 جشنواره داخلی و خارجی نقاشی، تصویرسازی و کاریکاتور شرکت داشته و جوایز زیادی را کسب کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین، تاریخ انتشار: 24 شهریور 1395، کدخبر: 456561، www.qudsonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین