پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۴۵
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
با حضور استاندار محترم استان و دکتر نجار معاون وزیر و رئیس ستاد بحران کشور پایگاه مدیریت چند منظوره و ساختمان مدیریت بحران شهرستان بن ،ظهر امروز کلنگ‌زنی شد.

شعار سال: گودرز امیری معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه مدیریت چندمنظوره و ساختمان مدیریت بحران شهرستان بن با زیربنای30.000 مترمربع، ظهر امروز توسط استاندار محترم و آقای دکتر نجار معاون وزیر و رئیس ستاد بحران کشور کلنگ‌زنی شد.

امیری افزود: حدود 1100 متر مربع این پایگاه به صورت سالن ساخته و مابقی فضا به صورت باز و تحت عنوان پارک اضطراری و اسکان اضطراری بوده و دارای یک پد فرود هلیکوپتر بوده تا در مواقع اضطراری امکان نسشتن هلیکوپتر هم باشد.

معاون عمرانی استاندار اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت ساختمان مدیریت بحران شهرستان را 3 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امسال 500 میلیون تومان اختصاص داده می شود تا پروژه آغاز شود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم این ساختمان تا نیمه اول سال 97 تکمیل و به بهر برداری برسد گفت: احداث این سالن منجر به افزایش کارایی و توانایی در مواجهه با بلایای طبیعی و بحران های احتمالی ناشی از حوادث می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 19 آبان 95 ، کد مطلب: 946263: www.dana.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین