پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
کمپ مشاهیر شهر اشکذر از امکانات مناسبی برخوردار نیست،کمپی که متولی آن سازمان اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشکذر است.
شعارسال: ایام نوروز ۹۵ هم به اتمام رسید و کمپ مشاهیر شهر اشکذر هم چنان در بلاتکلیفی به سر می برد، به همین دلیل وب سایت خبری اشکذر خبر مجددا به این موضوع پرداخته است.

مسافری از بندرعباس در این کمپ مستقر بود و وضعیت را این طور تشریح کرد: دو تا از آلاچیق ها که سالم هست درب آنها قفل است و این یکی هم که درب آن باز است شیشه های ان شکسته است، کسانی که وارد این کمپ می شوند اولین نیازی که دارند نیاز به سروریس بهداشتی و اینکه نمازی بخوانند که متاسفانه این کمپ فاقد آن می باشد از مسئولین شهرستان اشکذر تقاضا دارم این مکانی را که احداث کرده اید لااقل به آن رسیدگی کنید تا مسافران در رفاه باشند.

مسافر دیگری از بیرجند وضعیت کمپ را تاسف بار دانست و گفت: تمام کسانی که در ایام سال از این جاده عبور می کنند نمی توانند از امکانات حداقلی این کمپ استفاده کنند.

برای پیگیری موضوع به اداره میراث فرهنگی شهرستان اشکذر متولی این کمپ رفتیم که مسئولان مربوط از پاسخ دادن در این زمینه امتناع کردند.

و اما شهردار اشکذر در رابطه با کمپ مشاهیر اشکذر گفت: اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در این جا خدماتی را ارائه دادند ولی بخش خصوصی که آن را تحویل گرفته نتوانسته خدمات مطلوبی را ارائه کند و در بازدیدی که با حضور فرماندار اشکذر، دادستان و فرمانده نیروی انتظامی داشتیم مشاهده شد.

وی افزود: پیشنهاد دادیم که میراث آن را به طور کامل به شهرداری واگذار کند با وجود اینکه نگهداری آن هم هزینه بر هست ولی صرفا جهت حال رفاه مسافران قادر هستیم که با تحویل گرفتن آن خدمات مطلوبی را ارائه دهیم.

حالا باید منتظر بود و دید که آیا اداره میراث فرهنگی شهرستان که متولی این کمپ می باشد اقداماتی جهت بهبود این کمپ ارائه می دهد یا نه!! سوالی که در ماههای آینده مجددا آن را پیگیری خواهیم کرد .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اشکذر خبر، تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395، کدخبر: 51947، www.ashkezarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین