پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
امام جمعه شهرستان کیار ضمن دعوت مردم کیار به آرامش از قول استاندار مبنی بر توجه بیشنر مسئولان استان به شهرستان کیار خبر داد.

شعار سال: نماز جمعه این هفته شلمزار به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین رضا بازیار با حضور جمع کثیری از نمازگزاران و مردان و زنان مومن در مصلی نماز جمعه شلمزار اقامه شد.


امام جمعه شلمزار در خظبه اول نماز جمعه شلمزار به موضوع تربیت فرزندان در اسلام اشاره کرد و گفت: زندگی فرزندان در اسلام از آغاز تولد تا زمان استقلال ایشان از خانواده به سه دوره مهم هفت ساله تقسیم بندی شده است، هفت سال اول دورانی است که فرزندان اختیار تام و تمام ندارند و باید پدر و مادر در خدمت فرزندان باشند، هفت سال دوم دورانی است که فرزند باید ادب شود و بداند که باید از برخی تمایلات و خواسته های خود صرف نظر کند و این دوره مهمترین دوره اخلاقی و تربیتی فرزندان است و دوره هفت ساله سوم که فرزندان باید به صورت وزیر و مشاور در خدمت پدر باشند.

امام جمعه شلمزار خطبه دوم نمازجمعه را به اتفاقات هفته گذشته شلمزار اختصاص داد و در خصوص حوادث پس از انتخابات توضیحاتی ارائه نمود.

حجت الاسلام بازیار در جمع نماز گزاران این هفته شلمزار از اجرایی شدن برخی مطالبات مردم شهرستان کیار و قول مساعد استاندار مبنی بر اجرای مطالبات مهم و اساسی مردم شهرستان کیار خبر داد.

وی گفت: اگرچه اقدام برخی معترضان نتیجه انتخابات و تجمع در مقابل فرمانداری مورد تایید هیچکس نیست اما این اقدام را نباید فقط به نتیجه انتخابات اخیر محدود کرد و باید ریشه آن را در گذشته جستجو نمود.

حجت الاسلام بازیار خشم مردم شهرستان کیار از نتیجه انتخابات را ناشی از محرومیت شهرستان کیار طی سال های متمادی و همچنین برخی بی تدبیری ها قبل، حین و بعد از انتخابات دانست و افزود: پس از اعتراض مردم در مقابل فرمانداری جلسات متعددی در این خصوص با حضور مقامات استانی برگزار شد و ضمن رسانیدن پیام اعتراض آمیز مردم به مسئولان استان در خصوص تحقق مطالبات مردم شهرستان کیار از ایشان قول هایی گرفته شد.

امام جمعه شلمزار در ادامه گفت: با توجه به اینکه سالیان سال است محور ناغان، گهرو، شلمزار، شهرکرد به دلیل عدم برخورداری از استانداردهای لازم باعث حوادث، اتفاقات و تصادفات خونین و عزادار شدن بسیاری از مردم شهرستان شده است استاندار استان چهارمحال و بختیاری متعهد شد در راستای بهبود این جاده اقدام مقتضی را به عمل آورد و اعتبار مورد نیاز را تامین نماید.

حجت الاسلام بازیار احداث بیمارستانی مجهز در شهرستان کیار را دیگر خواست اهالی کیار عنوان کرد و گفت کمبود امکانات بیمارستانی و پزشکی سال های سال است که باعث آزردگی خاطر اهالی کیار گردیده است.

حجت الاسلام بازیار در ادامه خطبه دوم نماز جمعه شلمزار گفت: در جلسه با مسئولان استان و بیان خواسته های مردم شهرستان کیار هیچ گونه ملاحظه و تعارفی وجود نداشت اما مردم و خصوصا جوانان باید این مساله را در نظر داشته باشند که رفتار هایی همچون اقدامات شب اعلام نتایج انتخابات نه تنها مورد تایید امام جمعه و نامزد انتخاباتی نیست که از نظر ما اینگونه اقدامات محکوم نیز هستند و با توجه به قول مساعد استاندار در خصوص توجه بیشتر به شهرستان کیار لذا انتظار می رود به منظور ایجاد شرایطی آرام مردم فهیم شهرستان کیار ار هر گونه بداخلاقی خودداری کنند.

امام جمعه شهرستان کیار در ادامه ضمن تشکر از نیروی انتظامی و دادستان شهرستان کیار که با تدبیر و درایت توانستند اقدامات و حوادث را مدیریت کنند گفت: از امروز کسانی که قصد التهاب و تنش و تشنج در شهرستان را داشته باشند از نظر همه محکوم هستند و بی شک این افراد نیروهای مردمی نیستند و نیروی انتظامی با این افراد باید به شدت برخورد و به دستگاه قضایی معرفی نماید.

حجت الاسلام بازیار در پایان به زمان بر بودن اجرای برخی اقدامات اشاره کرد و از مردم شهرستان کیار خواست تا زمان تحقق مطالبات خود صبور باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 17 اردیبهشت 95، کد مطلب: 727074: www.dana.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین