پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۱۶۱
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، کلنگ بیمارستان جدید مرودشت به عنوان دومین پروژه بزرگ سلامت در این شهرستان به زمین زده شد.

شعار سال: وزیر بهداشت صبح امروز با حضور در شهرستان مرودشت، نویدبخش آغاز ساخت دومین پروژه بزرگ سلامت در این شهرستان بود که صبح امروز با حضور وی کلنگ بیمارستان جدید مرودشت به زمین زده شد.

حجت الاسلام احمدی، امام جمعه مرودشت در آئین کلنگ زنی بیمارستان جدید مرودشت از اهدای زمین این بیمارستان توسط یکی از نیکوکاران سلامت تقدیر کرد و گفت: در تعالیم اسلامی یکی از مباحث ماندگار صدقه جاریه است که امیدوریم برای نیکوکار اهداکننده این بیمارستان نیز همراه با برکت و معنویت باشد.

وی تاکید کرد: فعالیت در حوزه سلامت باید با دانش، آگاهی و صبر همراه باشد.

مهندس برومندی، نماینده مردم مردم مرودشت در مجلس شواری اسلامی نیز ضمن تشکر از نیکوکار اهدا کننده این زمین تصریح کرد: موقعیت شهرستان مرودشت و قرار گرفتن در مسیر جاده شیراز اصفهان همراه با انتقال حجم بالایی از مصدومان سوانح این مسیر به بیمارستان کنونی مرودشت است که لزوم افزایش تخت های بیمارستانی را ضروری می سازد؛ هم چنین وجود دستگاه ام آر آی از دیگر نیازهای این بیمارستان است.

نیکوکار اهدا کننده این زمین نیز اهدای زمین بیمارستان جدید مرودشت را با هدف کسب رضایت خداوند و مردم منطقه عنوان کرد و گفت: با آگاهی هایی که به من داده شده، این اقدام را از نیازهای شهرستان دانسته و آن را عملی ساختم.

نعمت اله زارع افزود: امیدوارم تمامی افرادی که توانایی دارند، برای پیشرفت مرودشت سرمایه گذاری کنند.

ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در پایان این آئین از زارع، اهدا کننده زمین بیمارستان جدید مرودشت تقدیر کرد و ماندگاری اهدای زمین برای رفاه مردم را دارای ارزش بالایی دانست.

زمین این بیمارستان توسط یکی از نیکوکاران سلامت شهرستان مرودشت به نام نعمت اله زارع، به مساحت شش هکتار اهدا شده که یک میلیارد و 800 میلیون تومان ارزش ملکی دارد.

برای این بیمارستان، 160 تخت پیش بینی شده و به عنوان دومین بیمارستان شهرستان مرودشت کار احداث آن آغاز می شود.

با توجه به کمبودی که به دلیل آمار بالای مراجعه کنندگان به بیمارستان کنونی این شهرستان وجود دارد، بیمارستان جدید با دارا بودن تخت های ویژه آنکولوژی، سوختگی، ICU و روانپزشکی در کنار سایر بخش های عمومی احداث می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 30 دی 1393، کد مطلب: 382966: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین