پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۴۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: با توجه به وجود سکونتگاه های غیر رسمی در اطراف شهرستان سروستان، نیاز است کتابخانه سیار روستایی این کانون در این شهرستان راه اندازی شود.
شعارسال: دوشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان سروستان بیان کرد: در صورت تامین وسیله نقلیه از سوی مسئولان این شهرستان برای راه اندازی کتابخانه روستایی، کانون پرورش فکری فارس آن را تجهیز و فعال می کند.

وی افزود: رویکرد اصلی ما در برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، توسعه و ترویج کتاب و کتابخوانی است که تلاش ما این است که بتوانیم نقش موثر خود را در تربیت نسلی شایسته و خدمت به جامعه به درستی ایفا کنیم.

افتخاری اظهارداشت: مرکز فرهنگی هنری سروستان از مراکز فعال و پر مخاطب کانون پرورش فکری فارس است که در بسیاری از بخش ها نیازمند تجهیز و تعمیر است.

وی بابیان اینکه برای تعمیر و تجهیز کانون پرورش فکری سروستان به اعتبار نیاز داریم، بیان داشت: کانون سروستان از نظر جذب عضو و تعداد کتاب در وضعیت بسیار خوبی است که این امر مستلزم توجه بیشتر به فضای مناسب برای پویایی و ایجاد نشاط در بین مخاطبان است.

او ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تنها مرکز تخصصی کار با کودک و نوجوان است به همین سبب مسئولان باید به این قشر توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار شهرستان سروستان هم بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان بسیار تاثیر گذار است به گونه ای که اعتماد خانواده ها به کانون، موجب افزایش شمار مخاطبان این نهاد فرهنگی شده است.

سلیمان کرمی با قول همکاری مساعد برای راه اندازی کتابخانه سیار روستایی در سروستان گفت: برای تخصیص اعتبار این کانون یکی از اولویت های ماست زیرا بر این باوریم فعالیت های فرهنگی و هنری این نهاد در اوقات فراغت کودکان و نوجوانان نقش کلیدی دارد.

در ادامه این دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان سروستان بازدید و با مربیان این مرکز گفت و گو کرد.

شهرستان سروستان در 80 کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 31 خرداد 1395، کدخبر: 82119512 (5398146)، www3.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین