پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
استاندار سمنان با بیان اینکه مدت ترخیص کالا از کمرگ استان ۸۰ درصد کاهش یافته است، گفت: این زمان در گذشته ۲۶ روز بود که خوشبختانه هم اکنون به پنج روز کاهش یافته است.

شعارسال: محمدرضا خباز در نشست ظهر سه‌شنبه خود با مدیرکل گمرک استان سمنان به مناسبت روز جهانی گمرک به میزبانی استانداری با اشاره به ارتقای کیفیت خدمات گمرکی در استان، ابراز داشت: ۵۹سال از عمر گمرک در کشور می‌گذرد و امکانات و خدمات این نهاد خدمت رسان هرگز با روزهای گذشته قابل‌مقایسه نیست که نمونه آن ترخیص کالاها از مدت‌های مدید بیش از چند ماه، به زیر یک هفته است.

وی افزود: خوشبختانه استان سمنان درزمینه گمرک به دلیل داشته‌ها و ظرفیت‌های فراوان حوزه صنعت، کشاورزی، دامداری و معدن، دارای یکی از فعال‌ترین معادن استان‌های شمالی کشور است که خدمات خوبی را نیز به مجموعه تولید استان ارائه می‌کند اما درهرصورت امیدواریم بتوانیم این خدمات را افزایش دهیم.

استاندار سمنان با اشاره به ارائه خدمات متنوع توسط گمرک استان، گفت: ارائه خدمات وسیع در چارچوب‌های بسیار گسترده روحیه‌ای جهادی می‌طلبد که خوشبختانه این امر در استان ما وجود دارد.

خباز درباره شرایط اقتصادی کشور در آستانه سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی، ابراز داشت: این ایام بهترین زمان برای بیان عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی است که مدیران استانی باید از این فرصت به‌خوبی بهره‌مند شوند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تلاش دولتمردان بعد از ۶۰سال تراز مالی کشور از منفی به مثبت ارتقاءیافته است که این دستاورد ویژه باید برای مردم تبیین شود تا بتوانیم در راستای اعتماد افزایی به‌نظام گام‌های عملی برداریم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 5 بهمن 1395، کدمطلب: 3886193 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
این اتفاق ، اتفاق خوبیه اما کافی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین