پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۰۲۷
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
اسماعیلی گفت: پروژه ساخت فازهای تکمیلی ذوب آهن کوار با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد تومان در فروردین ماه 96 آغاز می شود.

شعار سال: نشست خبری داریوش اسماعیلی نماینده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران نشریات مکتوب، فضای مجازی و صدا و سیما، در محل فرمانداری کوار برگزار شد.

در ابتدای این نشست، هر یک از خبرنگاران، به ذکر نقطه نظرات و طرح سوالاتی از مسائل و مشکلات شهرستان پرداختند و پس از آن دکتر اسماعیلی ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

اسماعیلی در خصوص پروژه سد میرزای شیرازی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، میزان اعتبار این پروژه را از 3 میلیارد در سال 95 به 15 میلیارد تومان در بودجه سال 96 افزایش داد‌ه‌ایم و این در حالی است که اعتبار هیچ سدی افزایش نداشته است و البته امیدورایم این اعتبار به تصویب رسیده و تخصیص یابد.

وی همچنین از تخصیص 15 میلیارد تومان اوراق مشارکت به پروژه سد کوار خبر داد و مهمترین مشکل سد میرزای شیرازی را ضعیف بودن پیمانکار پروژه عنوان کرد و خاطرنشان کرد در صورتی که لازم ببینیم نسبت به تغییر پیمانکار پروژه اقدام می‌کنیم.

نماینده کوار از کلنگ زنی چند پروژه شبکه بهداشت شهرستان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان در شهر کوار، اکبرآباد و طسوج خبر داد و با اشاره به صحبت‌های صورت گرفته در فضای مجازی نسبت به فروش بخشی از زمین دانشگاه علمی کاربردی جهت تأمین اعتبار بیمارستان گفت: از همان ابتدا شدیداً با این پیشنهاد مخالف بوده‌ام.

اسماعیلی پروژه ساخت فازهای تکمیلی مجتمع ذوب آهن کوار را از مهمترین اتفاقات شهرستان دانست و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد تومان شامل کارخانجات گندله سازی و آهن اسفنجی می باشد و با بهره برداری از آن تا دو سال آینده، برای 1500 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی صورت می گیرد و پیش بینی کرده‌ایم کلنگ این پروژه در اواخر فروردین و در سفر رئیس جمهور به استان فارس و به دست ایشان به زمین بخورد.

اسماعیلی در خصوص پروژه جاده کوار اکبرآباد کوهنجان گفت: موافقت کمیسیون 215 این پروژه از قبل دریافت شده و اعتباری 2 تا 3 میلیاردی برای آن در بودجه سال 96 در نظر گرفته شده است که امیدواریم این اعتبار تخصیص یافته و پروژه آغاز شود.

نماینده کوار در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران نسبت به انفجارهای معدن کارخانه سیمان فیروزآباد و تأثیر آن بر خشک شدن چشمه شاه غیب گفت: با نامه‌ای به سازمان زمین شناسی استان فارس موضوع را بررسی می‌کنم و در صورتی که علت حادثه، انفجارهای این معدن باشد قطعاً مانع از ادامه فعالیت آن می شویم.

اسماعیلی در پاسخ به چرایی توقف عملیات آسفالت بلوار اصلی اکبرآباد گفت: عملیات آسفالت این بلوار آغاز شده است و توقف عملیات آن در روزهای گذشته صرفاً بدلیل بارندگی بوده است و در روزهای آینده مجدداً این پروژه ادامه می‌یابد.







با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بهار کوار، تاریخ 4 بهمن 95 ، کد مطلب: 5646: www.baharekavar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین