پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه گفت: وضعیت نبود و یاکمبود سیلندر گاز در بندرلنگه قابل قبول نیست چرا که این از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی مردم است.
شعارسال: شیخ محمدصدیق بهجت در بندرلنگه، با گلایه از نبود سیلندر گاز در این شهرستان، اظهار داشت: در حالی که گازرسانی شامل شهرستان‌های بستک، پارسیان و حتی خمیر شده است اما برای لنگه این گازرسانی برنامه‌ریزی نشده است.

وی با درخواست رسیدگی مسؤولین برای تامین گاز بندرلنگه، افزود: وضعیت نبود و یا کمبود سیلندر گاز در بندرلنگه قابل قبول نیست چرا که این از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی مردم است.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: این خواسته بحق مردم است که از نعمت گاز برخوردار باشند، و از آتش این گاز برای پخت و پز استفاده می‌شود پس شایسته نیست که کمبودی در این زمینه باشد.

بهجت تصریح کرد: هر منزل یک کپسول گاز که بیشتر مصرف ندارد و ده کپسول در هر خانواده استفاده نمی‌شود و این مقدار هم زود به اتمام می‌رسد مردم نباید دغدغه گاز را داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: حداقل همین کپسول را نیز برنامه ریزی کنند تا از شهرستان پارسیان که حتی سنگین‌تر از سیلندرهای گاز بندرلنگه است تامین شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1395، کدخبر: 13951108000561، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین