پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
فرماندار شهرستان دشتستان گفت: با توجه به اینکه شهر برازجان از جهات گوناگون توسعه و گسترش یافته است نقشه جامع این شهر تدوین و طرح‌های عمران شهری بر اساس این نقشه اجرایی می‌شود.

شعارسال : عبدالرسول زارع صبح امروز در نشست اعضای شورای اسلامی شهر برازجان با استاندار بوشهر با بیان اینکه شهربرازجان دومین شهر پرجمعیت استان بوشهر اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های عمران شهری برازجان در اولویت است که بر این اساس برنامه‌ریزی مدونی شده است.

وی با بیان اینکه طرح مطالعاتی مدیریت سیلاب شهر برازجان انجام شده است تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های مدیریت سیلاب سال گذشته 80 میلیارد ریال تخصیص یافت که برای تکمیل طرح‌های مدیریت سیلاب نیاز به 640 میلیارد ریال اعتبار است.

فرماندار دشتستان با تاکید بر تخصیص 100 میلیارد ریال برای ادامه طرح مدیریت سیلاب در برازجان گفت: با تکمیل طرح مدیریت سیلاب اقدامات مهم و موثری در هنگام وقوع سیل در زمینه پخش سیلاب و امور تأخیری انجام می‌شود.

زارع با بیان اینکه نقشه جامع برازجان تدوین می‌شود افزود: با توجه به اینکه شهر برازجان از جهات گوناگون توسعه و گسترش یافته است نقشه جامع این شهر تدوین و طرح‌های عمران شهری بر اساس این نقشه اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه عدم نقشه جامع تفصیلی مشکلات شهر برازجان افزایش داده است افزود: برای این مهم مشاور مورد نظر انتخاب و نقشه جامع برازجان تدوین می‌شود.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه طرح‌های عمران شهری در برازجان افزایش یافته است گفت: تعامل شهرداری و اعضای شورای شهر برازجان سبب تسریع در اجرای طرح‌های عمران شهری شده که امسال تحول مهمی در منظر شهری ایجاد می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار جمعه 13 آذر 1394 ، کد مطلب : 933798 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین