پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
استاندار یزد با اشاره به جایگاه جانبازان و ایثارگران در انقلاب اسلامی ایران گفت: جانبازان الگوی دینداری و انقلابی‌گری در ایران هستند.
شعارسال: سیدمحمد میرمحمدی ظهر امروز در نشست معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با جانبازان قطع نخاع استان یزد با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: جانبازان نقش مهمی در حفظ و تداوم انقلاب داشتند و به خوبی این نقش را ایفا کردند.

وی جانبازان را یادگارانی از شهدای انقلاب دانست و گفت: جانبازان قطع نخاعی شهدای زنده‌ای هستند که توجه همه را به خود جلب می‌کنند و زمینه ترویج اخلاق، ایمان و اعتقاد عمیق در جامعه را فراهم می‌کنند.

استاندار یزد با بیان اینکه هر یک از جانبازان آیینه و چراغ راهنمای بسیار ارزشمندی برای تمام مردم ایران هستند، گفت: جانبازان الگوی دینداری و انقلابی‌گری در جامعه ایران هستند.

احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد هم در این مراسم اظهار داشت: استان یزد نزدیک به چهار هزار شهید به انقلاب تقدیم کرده است.

وی به اجرای طرح سپاس اشاره کرد و گفت: این طرح که در استان یزد به صورت ویژه دنبال شده، نقش مهمی در تکریم شهدا، ایثارگران و خانواده شهدا داشته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان یزد در اجرای این طرح جایگاه خوبی در کشور دارد و به نسبت بسیاری از استانها بالاتر است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1395، کدخبر: 1322288 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
آیا قدر آنها در استان دانسته می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین