پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به مطالبات این شهرستان در حوزه کشاروزی، اظهار کرد: با توجه به تولید 240 هزار تن انگور و فرآورده‌های آن، صنعتی‌سازی، مدیریت و استفاده بهینه از آب و خاک، آموزش به کشاورزان و خریدهای تضمینی و یارانه بر محصولات کشاروزی می‌تواند محورهای توسعه بخش کشاورزی در شهرستان را فراهم کند.
شعارسال: وی بر لزوم توجه ویژه به صنایع دستی ملایر به عنوان محور دیگر توسعه گفت: با توجه به ظرفیت ملایر در حوزه مبل و منبت، استاندار همدان قول داد که پیگیر ثبت ملی و جهانی ملایر مبل و منبت باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به وجود معادن فراوان در ملایر از جمله سیلیس گفت: می‌طلبد با توجه به وجود پتانسیل در این بخش؛ توجه ویژه برای رسیدن به توسعه شهرستان صورت گیرد.

وی با اشاره به برگزاری دو همایش سرمایه‌گذاری به همت شهرداری ملایر و فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: بر این اساس تسهیل‌سازی سرمایه‌گذاری مسأله مهمی برای استفاده از این ظرفیت‌هاست که باید شهرستان بسترهایی چون معافیت‌ها و تخفیف‌های مالیاتی، اختصاص زمین و زیرساخت‌ها و روان‌سازی در حوزه تسهیلات بانکی را برای انگیزه سرمایه‌گذار مهیا کند.

آزادیخواه بومی‌سازی اشتغال را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: امروز صنایع تبدیلی غذایی به ویژه در حوزه انگور مهمترین مسأله‌ای است که می‌تواند برای شهرستان ملایر رونق خوبی در حوزه اشتغال و ورود سرمایه‌گذاران ایجاد کند.

وی در عین حال ایجاد مشاغل خانگی و سرمایه‌گذاری‌های کوچک را در ایجاد اشتغال مناسب دانست و خواستار مشارکت و همراهی شهروندان برای رفع بیکاری شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1395، کدخبر: 13951122000477، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین