پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۹۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
مجید کریمیان صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای تقویت باورهای دینی و مناسبت های مذهبی ویژه از سال گذشته اقدام به برگزاری سوگواره هنری فاطمیون کرده است که امسال دومین دوره این سوگواره برگزار می شود.
شعارسال: وی بیان کرد: در قالب این سوگواره برنامه های هنری متفاوتی در دهه اول و دوم فاطمیه برگزار شده تا مجموعه هنرمندان هم بتوانند نقش مثبت و مستحکمی در تقویت مباحث دینی و اعتقادی داشته باشند.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی، برگزاری کارگاه تخصصی شهر و تصنیف آیینی توسط شاعران برجسته کشور، محمد صمیمی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد و گفت: این کارگاه روز پنج شنبه ۲۱ بهمن برگزار شده است.

* برگزاری شب شعر فاطمی در بیرجند

کریمیان همچنین از برگزاری شب شعر فاطمی در بیرجند خبر داد و گفت: این شب شعر نیز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه جاری در محل سالن اجتماعات حوزه هنری استان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری شب خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای مفقودالاثر با مشارکت هیئت فاطمیون در ۱۹ اسفند ماه سال جاری، بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایام دهه فاطمیه امسال در قالب سوگواره فیلم های مستند فرمانده با محوریت سردار ابوحامد، فرمانده لشکر فاطمیون اکران می شود، عنوان داشت: همچنین در این دهه فیلم مستند شهید صابری از مدافعان حرم و شهید صدرزاده از فرماندهان دیگر لشکر فاطمیون اکران خواهد شد.

کریمیان اضافه کرد: اکران این فیلم ها از ۱۰ اسفند به مدت سه روز بعد از نماز ظهر و عصر در محل سالن اجتماعات حوزه هنری استان انجام می شود.

وی، انتشار آلبوم تولیدی موسیقی فاطمیون تهیه شده در حوزه هنری استان، اکران فیلم های مستند شهید گمنام، اکران فیلم مدافعان حرم در مساجد و اکران تئاتر مذهبی در مساجد را از دیگر برنامه های این سوگواره عنوان کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کدخبر: 3906032 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
سوگواره هنری یعنی چی ؟ من که متوجه نشدم. کارکرد این مراسم و اثرگذاری اون چیه؟ آیا نمی شه از شهدای فاطمیون بشکل دیگری تجلیلی کرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین