پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۲۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید به زندگان بیشتر از افراد مرده توجه شود گفت: کاظمیه بیرجند دارای جمعیت زیادی است که باید به مشکلات مردم این محله بیشتر رسیدگی شود.
شعارسال: حجت‌الاسلام محمدولی عارفی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار داشت: باید تلاش شود در توسعه زیرساخت‌های شهر، موضوعاتی که مردم را با مشکل مواجه ساخته است برطرف شود که یکی از این موضوعات که خواسته تعداد زیادی از مردم بیرجند است در زمینه تأمین اماکن فرهنگی، مذهبی در محله کاظمیه بیرجند است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از آن جایی که محله کاظمیه محله قدیمی است نیاز به رسیدگی بیشتر دارد و با توجه به نزدیکی این محله با قبرستان فضای سبز این منطقه در اختیار بهشت متقین قرار گرفته همچنین مسجدی 60 متری در دو طبقه در آن محله وجود دارد که به دلیل داشتن پله‌های زیاد رفتن به مسجد را برای بانوان سخت کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه محله کاظمیه دارای جمعیت زیادی است باید تدابیری اندیشیده شود تا به مردم امکانات بیشتری ارائه شود چراکه مردگان نیاز به امکانات مانند فضای سبز ندارند و ما باید زندگان را دریابیم. بودجه شهرداری از جیب مردم پرداخت می‌شود و از آن جایی که مردم به طور یکسان عوراض خود را پرداخت می‌کنند باید همه به طور یکسان از خدمات بهره‌مند شوند.

طاهری عضو شورای اسلامی شهر بیرجند در این جلسه اظهار داشت: وظیفه ما در کمیسیون حقوقی شورا این است تا آن جایی که می‌توانیم مصوبات را با موازین قانونی تطبیق دهیم. در کمیسیون حقوقی تعدادی از قضات هم با ما همکاری دارند و در ارتباط با موضوعات حقوقی قانون همه ما اتفاق نظر داریم.

یزدان‌شناس دیگر عضو شورای شهر بیرجند بیان کرد: پراکندگی مراکز تصمیم‌گیری سبب تخریب می‌شود که مدیریت واحد شهری می‌تواند کار ساز باشد و اگر مدیریت شهری تصریح و به شهرداری واگذار شود خدمات بهتر و بیشتری ارائه می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1395، کدخبر: 1333999 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
رسیدگی شد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین