پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
مدیرکل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت دی جی‌های بدون مجوز در استان ممنوع است، گفت: باید تالارها و باغ‌های بدون مجوز در خراسان جنوبی شناسایی و ساماندهی شوند.

شعار سال: علیرضا سیفی شامگاه شنبه در شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی اظهار داشت: باغ‌های خصوصی که تغییر کابری پیدا می‌کنند و جلسات عروسی بدون مجوز در آنها برگزار می‌شود باید شناسایی و ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی و دادگستری با مکان‌های غیر مجاز مانند باغ‌هایی که تغییر کابری می‌دهند و تالار بدون مجوز به شدت برخورد می‌کند، افزود: امسال در زمینه آسیب شناسی عزاداری‌ها کاری مناسب انجام شده است و خراسان جنوبی به نسبت جمعیت، در ماه‌های محرم و عزاداری‌ها تا حدودی دچار انحراف بوده که امسال این موارد کمتر دیده شد.

مدیر کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال قمه زنی در شهرستان بشرویه و طبس نداشتیم، گفت: عدم هماهنگی بین هیئت‌ها وجود دارد که باید با برنامه ریزی درستی اصلاح شود تا انسجام بیشتری در مراسم روز عاشورا و در صحنه قتلگاه داشته باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: اقدامات شورای فرهنگ عمومی اثباتی و سلبی بر عهده دستگاه‌های اجرایی است و آخرین اقدام توسط نیروی انتظامی و دادگستری انجام می‌شود.

سرهنگ مجید شجاع افزود: ما به هیچ کس مجوز برای برگزاری هر مراسمی نمی‌دهیم بلکه مجوز را اداره اماکن صادر می‌کند و کار ما تعیین صلاحیت افراد برای برگزاری آن مراسم است.

وی با بیان اینکه تالارها و باغ‌هایی که مجوز دارند، باید طبق قوانین اداره اماکن مراسم‌های خود ذا برگزار کنند، اظهار داشت: برخی از گروه‌ها برای برگزاری مراسم خارج از استان می‌آیند اما ما در نیروی انتظامی با هیچ کس تعارف نداریم و در صورت مشاهده تخلف به شدت برخورد می‌کنیم.

شجاع افزود: در بخش آسیب‌های عزاداری‌ها، فضاهای مجازی آسیب بیشتری در تنوع بخشیدن به عزاداری‌ها وارد می‌کنند که ترویج خود آزاری‌ها در این فضاها زیاد مطرح شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 15 آذر 1394، شناسه خبر: 935325 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
مگه تالار بدون مجوز هم داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین