پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۷۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
فاطمه دانش یزدی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار مسافر بیشتر از سال ۹۳ به استان یزد سفر کردند و میزان سفرها با افزایش چشمگیری مواجه بود.
شعارسال: وی با بیان اینکه امسال نیز افزایش ۴۰ درصدی سفرهای نوروزی پیش بینی می شود، عنوان کرد: سال گذشته نیز میزان سفرهای نوروزی افزایش ۲۰ درصدی داشت.

دانش یزدی با اشاره به فراهم آوردن شرایط اسکان در مراکز اقامتی یزد بیان کرد: برای تعطیلات نوروز پیش رو، برای ۳ هزار و ۷۲۰ نفر روز ظرفیت سازی شده که این میزان مربوط به هتل‌های استان است.

وی خاطرنشان کرد: در سایر نقاط استان یزد و در دیگر امکانات اقامتی استان در مجموع برای اسکان ۹۷ هزار نفر پیش بینی های لازم انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به برنامه های متعددی که در نوروز ۹۶ برای استان یزد پیش بینی شده است، افزود: یکی از اصلی ترین برنامه ها، موزه اتومبیل های کلاسیک است که در ایام نوروز از این مجموعه رونمایی خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1395، کدخبر: 3915565 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
قیمت های سوغات در یزد بالا ست چکار می شود انجام داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین