پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۱۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
مسئول انجمن‌های علمی حوزه با بیان اینکه دولت نتوانست با آحاد جامعه حوزوی ارتباط مستمر و صمیمی برقرار کند، گفت: ظرفیت عظیم حوزه می‌تواند بسیاری مشکلات دولت‌ها را برطرف کند.

شعار سال: حجت الاسلام محسن مهاجرنیا گفت: متأسفانه سفرهای استانی سران دولت یازدهم به قم بسیار محدود بود و در حد ارتباط با سران حوزه بود.

وی با بیان اینکه گفتمان اعتدال، رویکرد بسیار خوب و مهمی است، گفت: امروز اخلاق مداری و اعتدال ورزی از نان شب هم برای جامعه واجب‌تر است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دولت در تبیین، تعریف و اجرای گفتمان اصلی خود موفقیت چندانی کسب نکرده است، گفت: دولت نتوانست شعار اصلی خود که همان اعتدال ورزی بود را به خوبی تعمیم و رشد دهد.

وی از حضور کمرنگ بدنه حوزه در گفتمان‌ها و برنامه‌های اصلی دولت انتقاد کرد و افزود: دولت باید به گفتمان و شعار اصلی خود رویکرد حوزوی می‌داد.

حجت الاسلام مهاجرنیا از برخی از هجمه‌های نامعقول و ظالمانه علیه دولت نیز انتقاد کرد و گفت: ای کاش این دولت می‌توانست ارتباط فراگیر و صمیمی‌تری با نخبگان حوزه و دانشگاه بگیرد.

وی توجه و رویکرد دولت با مراکز علمی و پژوهشی حوزه را نامطلوب دانست و گفت: چرا باید مدیران ارشد دولت به انجمن علمی حوزه با حداقل سه هزار طلبه نخبه توجه نکرده و هیچ ارتباطی برقرار نکند.

مسئول دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه با تأکید بر اینکه مردم تشنه اعتدال و اخلاق شایسته در جامعه هستند، گفت: وقتی دولتی دردشناس باشد و به حرف‌های آحاد مردم توجه کند به راحتی می‌تواند شعارها و برنامه‌های خود را پیاده کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 7 اسفند 95 ، کد مطلب: 3916794: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
صرفا ظرفیت مهم نیست، داشتن ساختار و سازماندهی هم باید مورد اوجه قرار گیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین