پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۵۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از افزایش 44 درصدی توان امداد و نجات هوایی این جمعیت در طرح نوروزی امسال خبر داد.

شعار سال: مرتضی سلیمی در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 96 که صبح سه شنبه در مجاورت حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار کرد: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری طرح نوروزی از سه ماهه سوم سال جاری آغاز شده و جمعیت هلال احمر با توان کافی در طرح نوروزی حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه روزانه 5442 نفر در 1335 پایگاه امدادی حضور خواهند داشت گفت: همچنین 24 فروند بالگرد نیز در این طرح به کار گرفته می شود که مقایسه این تعداد با سال گذشته حاکی از این است که توان ناوگان هوایی هلال احمر 44 درصد افزایش داشته است.

سلیمی همچنین از بکارگیری 3335 دستگاه خودروی امدادی خبر داد و گفت: این خودروها شامل خودروهای امدادی، نجات، فرماندهی و ... خواهد بود چرا که هلال احمر در این ایام علاوه بر آمادگی برای اجرای طرح نوروزی برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی آمادگی دارد.

وی با اشاره به فعالیت سازمان جوانان نیز گفت: در این حوزه نیز 20 هزار جوان داوطلب فعالیت خواهند کرد.

سلیمی همچنین از راه اندازی سامانه EOC تحت موبایل برای استفاده کاربران تلفن همراه خبر داد و گفت: در این سامانه اطلاعات مورد نیاز برای کاربران وجود خواهد داشت.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند 1395، کد مطلب: 95122415498:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
س.ح75
دستشون درد نکنه واقعا در اینجور ایام برای سلامت مردم زحمت میکشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین